.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار ویژه گنبدکاووس:
کشت شالی در گنبدکاووس ممنوع شد

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: به علت کمبود آب در استان، کشت شالی در اراضی گنبدکاووس ممنوع شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری گنبدکاووس، محمد حمیدی صبح امروز در جلسه بررسی راهکارهای پیشگیری از برداشت غیرمجاز آب در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: ممنوعیت کشت شالی در این شهرستان قطعی شده و با متخلفانی که اقدام به این کار کنند با پشتوانه قضایی برخورد خواهد شد.

وی افزود: ماموران و ضابطان امور آب در مناطق مختلف شهرستان گنبدکاووس حضور دارند و اجازه کشت شالی را نخواهند داد و همچنین با برداشت‌کنندگان غیرمجاز آب از سدهای شهرستان گنبدکاووس به شدت برخورد خواهند کرد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه همه برداشت‌کنندگان آب از سدها و منابع آبی شهرستان باید دارای مجوز برداشت باشند از کشاورزان فاقد مجوز حاشیه سدهای استان خواست هر چه سریع‌تر تعاونی تشکیل دهند و مجوز لازم برای برداشت آب بگیرند.

مدیر امور آب شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه از جمع‌آوری 105 پمپ آب خبر داد که متخلفان با نصب آن در 188 هکتار از زمین‌های این شهرستان اقدام به برداشت غیر مجاز آب از سدها می‌کردند.

تیموری افزود: برای این افراد 61 پرونده در مراجع قضایی تشکیل شده که 23 مورد آن منجر به صدور رای شده است.

مدیر سد گلستان نیز در این جلسه از کاهش شدید ذخایر آبی شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان خبر داد.

لطفی گفت: ظرفیت آب سدها و مخازن آبی استان گلستان نزدیک به 300 میلیون متر مکعب است، اما اکنون تنها 80 میلیون متر مکعب یعنی 26 درصد آن دارای آب است و این میزان از میانگین آب موجود در مخازن و سدهای کشور که 51 درصد است 25 درصد کمتر است.

وی افزود: حجم آب موجود در سدبوستان20 درصد، سد گلستان 42 درصد و سد وشمگیر50 درصد کمتر از حجم سال گذشته است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عبدلی 8 ارديبهشت 1394
اول اینکه شماها بفکر مردم نیستید به دلیل اینکه همه چیز بعلت عدم صادرات توسری خورده ازجمله میوه و سیب زمینی و پیاز و هندوانه و.و.و. دوم اینکه خیلی ها از هم اکنون توی کمیسیونهای مجلس بدنبال نمایندگان هستند تا مجوز واردات میلیونی برج از پاکستان و هند و هندوراس و تایلند و نیوزلند هستند. و این آقایان دانسته و بعضاً ندانستنه بدنبال تامین منافع آن آقایان هستند. اگر ردوغ میگویم به اخبار منتشره در سایتها مراجعه کنید. مطمئن باشید بفکر کشاورز و مردم نیستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.849 seconds.