.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پدیده شاندیز حق انجام هیچ تبلیغی را ندارد

 شمال نیوز : عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، با تاکید بر غیرقانونی بودن فعالیت پروژه پدیده شاندیز،گفت: انجام هر نوع تبلیغی از سوی این پروژه خلاف قانون بوده و باید هرچه سریع تر متوقف شود.

مصطفی افضلی فرد در گفت وگو با خانه ملت، با تاکید بر غیرقانونی بودن فعالیت پروژه پدیده شاندیزگفت:هرنوع تبلیغی از سوی این پروژه باید مثابه قانون تا روشن شدن موضوع متوقف شود.

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی،با اشاره به ارسال گزارش پرونده تخلف پروژه پدیده شاندیز به سه قوه برای بررسی بیشتر،افزود: پس از بررسی این پرونده از سوی هر سه قوه سازوکاری برای حل و فصل مشکل و تخلف آن درنظر گرفته خواهد شد.

تا اطلاع ثانوی پروژه پدیده شاندیز حق انجام هیچ تبلیغی را ندارد

این نماینده مردم درمجلس نهم،با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی پروژه پدیده شاندیز حق انجام هیچ تبلیغی را ندارد، تصریح کرد:تا ارسال نظرات سه قوه درخصوص این پرونده باید منتظر بود.

وی با تاکید براینکه در صورت مشاهده تبلیغات "پدیده شاندیز" باید با عاملان آن برخورد شود،گفت:زمانی که قانون حق تبلیغ را از این پروژه سلب کرده، مسئولان آن باید تا تعیین تکلیف نهایی تابع قانون باشند.

عضوهیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، یادآورشد:تا وقتی که نتیجه بررسی های انجام شده از سوی هرسه قوه به کمیسیون اصل نود مجلس ارسال نشود نمی توان در خصوص پرونده" پدیده شاندیز" اظهارنظر کرد./ /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.