.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازی جدید مرتضوی برای فرار از تخلفات

 شمال نیوز: عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بیان اینکه مرتضوی راه‌های گریز از طریق رسانه‌ها را کاملا آشنا و مطلع است، گفت: قطعا با علنی شدن دادگاه مرتضوی، تمام سوابق و زندگی وی زیر سوال می‌رود.

عوض حیدرپورشهرضایی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به بازی جدید رسانه‌ای مرتضوی درباره لزوم علنی شدن دادگاه وی، گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم، دادگاه مرتضوی حتما باید غیر علنی باشد، زیرا مسائلی در این جلسات مطرح می شود که تمام سوابق و زندگی مرتضوی زیر سؤال می‌رود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به‌طور حتم مرتضوی آدم زرنگی است و با این‌گونه بازی‌های رسانه‌ای به‌دنبال فشار به دستگاه قضا و فرار از تخلفات و محاکمه در دادگاه است، از طرف دیگر وی راه‌های گریز از طریق رسانه‌ها را کاملا آشنا و مطلع است.

وی افزود: به نظر من دادگاه مرتضوی باید با متانت تمام و همراه تأمل و صبر برگزار شود، تا این پرونده بدون هیچ شانتاژ سیاسی به پایان برسد.

حیدرپورشهرضایی با اشاره به رویکرد جدی و بدون اغماض دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده‌ها، گفت: رسیدگی قوه قضائیه به پرونده معاون اول رئیس جمهور دولت قبل نشان داد که این قوه در رسیدگی به پرونده‌ها بسیار جدی است، از این‌رو دستگاه قضا در پرونده مرتضوی هم باید با جدیت تمام به این موضوع رسیدگی کنند.

لازم به ذکر است که مرتضوی با ابراز تاسف از اینکه ریاست شعبه ٧٩ دادگاه کیفری استان به ایراد وی مبنی بر برگزاری علنی دادگاه توجه نکرده و قرار رد ایراد را مطرح کرد، گفت: براساس قانون اساسی و ماده ١٨٨ قانون آیین دادرسی کیفری، قانونگذار اصل را بر رسیدگی علنی در دادگاه‌ها گذاشته و مصادیق غیرعلنی بودن نیز بیان شده است./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.309 seconds.