.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام معرفی شدگان چندبرابرظرفیت دکتری
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌های مربوط برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی متعاقب مصوبه وزارت علوم در روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت منتشر می‌شود.

 شمال نیوز: حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته‌های تحصیلی داوطلبان مجاز دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۴ شب گذشته به پایان رسید، گفت: ۴۰ هزار و ۲۸۱ داوطلب یعنی ۷۱ درصد داوطلبان مجاز اقدام به انتخاب رشته کردند.

وی افزود: گزینش داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت و با توجه به ظرفیت پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پذیرنده بر اساس نمره کل حاصل از ۸۰ درصد از نمره کل آزمون و ۲۰ درصد از معدل‌های تراز شده دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و دیگر ضوابط با توجه به اولویت کدرشته محل‌های انتخابی داوطلبان انجام می‌شود.

توکلی گفت: همچنین فهرست معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌های مربوط برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی متعاقب مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حداکثر در ۵ کدرشته محل در روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر و برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ذیربط ارسال می‌شود.

وی اظهار داشت: تمام معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق باید بر اساس برنامه زمانی مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد اقدام کند. /250فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.57 seconds.