.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از عمری خدمت صادقانه به ورزش کشور ؛
مدیرکل اسبق ورزش و جوانان مازندران درگذشت
شمال نیوز: حجت الله خطیب که مدتها به خاطر بیماری سرطان از ورزش دور و تحت مداوا بود، بامداد یکشنبه در سن 61 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت....
شمال نیوز:مدیرکل اسبق اداره کل تربیت بدنی مازندران و مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس و سرپرست فدراسیون کشتی بعد از مدت‌ها دست و پنجه کردن با بیماری درگذشت.
/photo/IMG09154378.jpg

 

به گزارش شمال نیوز ،  حجت الله خطیب که مدتها به خاطر بیماری سرطان از ورزش دور و تحت مداوا بود، بامداد یکشنبه در سن 61 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.

وی سالها مدیریت ورزش استان مازندران و تهران را بر عهده داشت و طی سال های ۹۰ تا ۹۲ هم سرپرست فدراسیون کشتی بود. خطیب از خردادماه 1383 تا آذرماه 1384 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود.

مراسم تشییع پیکر آن مرحوم ساعت 8 صبح دوشنبه از ورزشگاه شهید شیرودی تهران انجام خواهد شد و سپس پیکر آن مرحوم در گلزار شهدای شهرستان نور به خاک سپرده می‌شود.

شمال نیوز این مصیبت را به اهالی ورزش و خانواده مرحوم خطیب تسلیت گفته و برای وی از درگاه الهی مغفرت و آمرزش را مسئلت دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدعباسیان 6 ارديبهشت 1394
یادش گرامی و نامش جاودانه باد.خدا رحمتش کند.
جامعه ورزش امل 6 ارديبهشت 1394
درگذشت مدیر کل اسبق تربیت بدنی مازندران وتهران را به خانواده محترمشان تسیلت عرض مینماییم وبرای بازماندگان ان مرحوم صبر و مسئلت داریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.