.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا احتمال حمله عربستان به ایران وجود دارد؟
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در کشورهای همسایه هیچ تهدیدی را نسبت به خود احساس نمی کنیم و هیچگاه خود را در موضع تهدید برای آن ها قرار ندادیم .

ایسنا :  وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در کشورهای همسایه هیچ تهدیدی را نسبت به خود احساس نمی کنیم و هیچگاه خود را در موضع تهدید برای آن ها قرار ندادیم .   
سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در سفر خود به مسکو و شرکت در چهارمین نشست امنیت بین‌المللی مسکو 2015 طی مصاحبه‌ای با شبکه انگلیسی راشاتودی گفت: ما تهدیدی برای کشورهای منطقه نیستیم و آن ها را تهدیدی علیه خود نمی دانیم و معتقدیم نه آمریکا و نه اسرائیل جرات حمله به ما را ندارند اگر داشتند تاکنون حمله می کردند . اگر پیش بینی می کردند که چنانچه جنگی علیه ما سامان دهند و یا حمله ای را علیه ما صورت بدهند و بتوانند پیامدهای آن را مدیریت کنند تردیدی برای اجرای این اقدام نمی کردند اما نمی توانند .   
وی در خصوص احتمال حمله عربستان به ایران گفت: اینکه کشور سعودی یا سایر همسایگان ما که احتمالا یک پیمان های امنیتی با امریکا دارند ، این ظرفیت را دارند که بخواهند علیه ما اقدامی کنند، معتقدیم چنین ظرفیتی را ندارند و چنین پشتوانه اجتماعی و سیاسی برای شکل دادن به چنین حمله ای و یا ایجاد آن را بر علیه ما ندارند .  
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.