.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابوترابی: مواظب حرف زدن تان باشید
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما و مسئولان ارشد باید مراقب نحوه سخن گفتن خود باشیم تا از آن سوء برداشت نشود.

 فردا : نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما و مسئولان ارشد باید مراقب نحوه سخن گفتن خود باشیم تا از آن سوء برداشت نشود. 
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد پس از سخنان وزیر کشور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به برداشت ها و تحلیل هایی که از سخنان وزیر کشور در برخی رسانه ها شده بود امروز مجلس آقای رحمانی فضلی را برای تبیین ، توضیح و تحلیل شفاف نقش پول های کثیف در عرصه اقتصاد و خصوصاً عرصه سیاست دعوت کرد تا توضیحاتی ارائه کنند. 
وی گفت: لازم است چندین نکته را به وزیر کشور و دولت محترم عرض کنم و نکته نخست این که خداوند در قرآن می فرماید: یا ایها الذین امنوا اتقوا الله و قولوا قولاً سدیداً و همه ما و خصوصاً دولتمردان باید دقت کنند که سخنانشان قول سدید باشد و قول سدید به این معنی است که از اتقان و استحکام لازم برخوردار باشد و امکان کمترین سوءاستفاده و سوءبرداشت را به طرف مقابل ندهد. 
نایب رئیس اول مجلس با اشاره به این که مسئولیت مبارزه با فساد و قاچاق به عهده دستگاه های اجرایی و قضایی است ، افزود: وزیر کشور موظف است در این حوزه با استفاده از همه ظرفیت ها ، اقدامات قاطعی داشته باشد و مجلس در بحث مبارزه با فساد اقتصادی و پول های کثیف به طور کامل حامی اقدامات دستگاه های اجرایی و قضایی است. 
وی گفت: برخورد با فساد در حوزه گمرک نیز به عهده دستگاه های اجرایی است و به طور قطع مجلس در اینگونه موارد هم حامی دولت است. 
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.