.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهاسازی آب سد شهید رجایی برای کشاورزان

مدیر امور بهره برداری سد شهید رجایی ساری از رها سازی آب برای کشاورزان از این سد خبرداد.

به گزارش ایرنا، حسن نوروز محمدی با اعلام این خبر گفت : از اول اردیبهشت ماه با توجه به نیاز کشاورزان حدود 12 متر مکعب در ثانیه آب با توجه به نیاز کشاورزان دشت تجن رها سازی شده و بر اساس تقویم آبی که برای این دشت تدوین شده است تلاش می شود از آب موجود پشت سد نهایت استفاده در فصل زراعی جاری صورت گیرد .

وی حداکثر آبگیری سد شهید رجایی در سالجاری را 128 میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود : امسال با توجه به عدم آبگیری کامل سد شهید رجایی حداکثر آبی که پیش بینی می شود در اختیار کشاورزان از طریق این سد قرار گیرد حدود 120 میلیون متر مکعب است ، لذا کشاورزان و بهره برداران دشت بزرگ تجن باید در مصرف آب صرفه جویی نمایند .

مدیر بهره برداری سد شهید رجایی ذخیره فعلی آب سد شهید رجایی را 125 میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: در سال گذشته سد بطور کامل با ظرفیت 162 متر مکعب آبگیری و شاهد سرریز آب از سد بودیم و بیش از 145 میلیون متر مکعب آب در اختیار کشاورزان قرار دادیم اما امسال این رقم کمتر از 34 میلیون متر مکعب است .

وی با توجه به افزایش میزان رها سازی آب در روزهای آتی به ویژه روزهای گرم از افراد به ویژه مجاورین رودخانه تجن خواست دقت لازم به عمل آورند تا اتفاق ناگوار برای آنها رخ ندهد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.471 seconds.