.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شیوع پوسیدگی دندان در کشور ادامه دارد
ساعتی گفت: متاسفانه با وجود تمام تلاش‌هایی که در زمینه پوسیدگی دندان می‌شود، این مسئله در کشور هنوز برطرف نشده است.

کیوان ساعتی، عضو انجمن دندانپزشکی ترمیمی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: پانزدهمین کنگره دندانپزشکی ترمیمی کلیک خورده است و در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
وی افزود: کنگره دندانپزشکان ترمیمی  امسال با شعار آفرینش لبخند زیبا در دهانی بدون پوسیدگی برگزار خواهد شد.
 
عضو انجمن دندانپزشکان ترمیمی با اشاره به شیوع پوسیدگی دندان اظهار داشت: متاسفانه با وجود تمام تلاش‌هایی که در زمینه پوسیدگی دندان می‌شود، این مسئله هنوز در کشور بر طرف نشده است و جزء کشورهایی محسوب می‌شویم که پوسیدگی دندان در آن شیوع دارد.
 
ساعتی، ادامه داد: دیدگاه جامعه نسبت به پوسیدگی دندان، برنامه‌هایی چون افزودن فلوراید به آب آشامیدنی در کنترل پوسیدگی دندان تاثیر می‌گذارد متاسفانه در صورتیکه در آب آشامیدنی مناطق محروم به طور طبیعی فلوراید وجود نداشته باشد، این ماده به آب این مناطق افزوده نمی‌شود.
 
وی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی، تغذیه و روش‌های رعایت بهداشت در منزل نیز در ایجاد پوسیدگی دندان موثر واقع می‌شود همچنین درما‌ن‌های پیشگیری و محافظتی از دندان می‌تواند از بروز پوسیدگی جلوگیری کند.
 
عضو انجمن دندانپزشکان ترمیمی در خصوص میزان مراجعه به دندانپزشک برای جلوگیری از پوسیدگی دندان بیان کرد: افراد حداقل باید یکبار در سال برای جلوگیری از بروز پوسیدگی به مطب‌های دندانپزشکی مراجعه نمایند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.