.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقاضا برای بازگشت لاریجانی به دایره اصولگرایی!
در حال حاضر گروه‌های اصولگرا همچون جمعیت ایثارگران، رهپویان، جبهه پیروان و جبهه پایداری به وحدت رسیده‌اند و پایداری هم با هیچکس تقابلی ندارد ما از لاریجانی هم تقاضا می‌کنیم به این جمع بیاید.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود نبویان در گفت وگو با «خبرگزاری دانشجو»، در پاسخ به اینکه با توجه به تقابلی که میان لاریجانی و جبهه پایداری وجود دارد مدل وحدت چگونه تعریف خواهد شد، گفت: در حال حاضر گروه‌های اصولگرا همچون جمعیت ایثارگران، رهپویان، جبهه پیروان و جبهه پایداری به وحدت رسیده‌اند و پایداری هم با هیچکس تقابلی ندارد ما از لاریجانی هم تقاضا می‌کنیم به این جمع بیاید.

نبویان با بیان اینکه ما درباره دو نکته از لاریجانی گله جدی داریم، خاطر نشان کرد: حتما این دو مورد از دست لاریجانی در رفته است و خوب است که از سوی لاریجانی اصلاح شود نکته اول این است که وی به یکی از رئوس فتنه پیام می‌دهد و ما گله جدی داریم چرا پیام داده است؟

دوم اینکه در جلسه‌ای شرکت می‌کند و کنار موسوی خوئینی‌ها پدر خاکستری فتنه می‌نشیند این ابهامات برای ما وحود دارد لذا تقاضا داریم که وی هم به دایره اصولگرایی بیاید و در همین مجموعه‌ای که تشکیل شده هم وارد شود هر کس که منافع مردم، ارزش‌های اسلامی و مقام معظم رهبری پایبند باشد و مواضع ضد فتنه هم دارند، می‌توانند در جمع ما حضور داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.