.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتخاری دیگر برای خانواده شرکت انتقال گازایران
لوح خدمات سبز و تندیس سیمین صیانت از محیط زیست به منطقه 9 عملیات انتقال گاز رسید

Read More

شمال نیوز : منطقه 9 عملیات انتقال گاز موفق به اخذ لوح خدمات سبز و تندیس سیمین به عنوان پیشگام در حفظ و صیانت از محیط زیست شد .
به گزارش روابط عمومی منطقه 9 عملیات انتقال گاز ، لوح خدمات سبز و تندیس سیمین به تاسیسات تقویت فشار گاز رشت و لوح خدمات سبز به تاسیسات تقویت فشار گاز قلعه جیق اهدا گردید و بدین ترتیب تمامی محدوده تحت پوشش در سه استان مازندران ، گیلان و گلستان تحت پوشش لوح سبز قرار گرفته و از خدمات شایسته دکتر ابراهیم زاده مدیر منطقه و تمامی کارکنان مجموعه منطقه در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست به عنوان یکی از دغدغه های جامعه بشری سپاسگذاری شد .

 مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز در حاشیه کسب این افتخارات با تقدیر ویژه از همه کارکنان منطقه ، به خبرنگاران گفت : بدون تردید تمامی کارکنان منطقه در سطوح مختلف در کسب این اقتخار بزرگ سهیم هستند .

دکتر ابراهیم زاده با تاکید بر اینکه رسیدن به توسعه پایدار بدون توجه به محیط زیست امکان پذیر نخواهد بود، اظهار داشت  : امروزهمگان به توافق رسیده اند  که رشد اقتصادی دیگر نمی تواند بدون توجه به آلودگی ها، ضایعات و خطراتی که فعالیت اقتصادی، نحوه تولید و مصرف بر محیط زیست و در نهایت بر خود انسان وارد می آورد تداوم یابد و به همین دلیل است که معتقدیم توسعه پایدار بدون توجه به محیط زیست امکان پذیر نخواهد بود .

وی با درخواست از همه همکاران منطقه برای تداوم حفظ و صیانت از محیط زیست ، افزود :  برای رسیدن به این مهم، مستلزم به کارگیری تمامی توان ها و پتانسیل ها برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست به ویژه در مناطق عملیاتی برای بهره وری منطقی از منابع هستیم. از این رو در تمامی برنامه های توسعه ملی و ناحیه ای باید جوانب توسعه از نظر مسایل زیست محیطی در نظر گرفته شود.

دکتر ابراهیم زاده درپایان ابراز امیدواری کرد این افتخار بزرگ برای مجموعه منطقه 9 عملیات انتقال گاز در سال های آتی نیز تکرار شود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 6 ارديبهشت 1394
من به دکتر ابراهیم زاده که از افتخارات صنعت نفت بشمار می روند تبریک عرض می کنم . مازندران به وجود شما افتخار می کند .دست یابی این لوح ارزشمند نشان داد که جنابعالی در همه زمینه ها سرآمد هستید آقای دکتر
پلنگ مازندران 6 ارديبهشت 1394
آقا ای کاش همه مدیران ما مثل دکتر ابراهیمزاده بودن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.