.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرمربی تیم مازندران: قطعا به قهرمانی می رسیم

 شمال نیوز: سرمربی تیم مازندران پس از برد شیرین تیم مازندران مقابل تیم قزاقستان اظهار داشت: در صورت برد مقابل تیم زیر 23 سال در بازی فردا، قطعا به قهرمانی می رسیم.

دراگان اسوتیوزاروویچ پس از پایان دیدار بین تیم مازندران و تیم قزاقستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ با اشاره به اینکه بازی را با استرس شروع کردیم گفت: در اواسط بازی توانستیم به بازی برگردیم و از ست دوم به بعد سرویس های خوب زدیم و توپ های های برگشتی را تبدیل به امتیاز کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و در نهایت به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه تیم قزاقستان تیم خوبی است افزود: تیم والیبال قزاقستان با توجه به رده سنی زیر 23 سال می توان گفت بازی نسبتا خوبی ارائه دادند .

سرمربی تیم مازندران با اشاره به اینکه بازیکنان قزاقستان بدون ترس بازی می کنند تصریح کرد: آنان در دفاع و حمله خوب ظاهر شدند اما در نهایت وقتی کنترل شان کردیم افت کردند.

وی در پایان ضمن اعلام رضایت از میزبانی و برنامه ریزی های صورت گرفته در این تورنمنت خاطرنشان کرد: تشویق ها و حمایت تماشاگران نیز در سالن جو بسیار خوبی را ایجاد کرد.

شایان ذکر است نخستین دوره مسابقات والیبال مردان آسیای میانه، از چهارم اردیبهشت آغاز و تا ششم اردیبهشت ماه در سالن سید رسول حسینی ادامه دارد.

بر اساس این گزارش در ادامه این رقابت ها، امروز شنبه پنجم اردیبهشت ماه تیم های   قزاقستان  و  جوانان ایران  از ساعت 15:30 در سالن سید رسول حسینی به مصاف هم می روند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.