.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی بابایی خبر داد:
۵ کارگر مازندران برگزیده ملی شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزیده شدن پنج کارگر مازنی در جمع کارگران نمونه ملی خبر داد.
۵ کارگر مازندران برگزیده ملی شدند

به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره کل تعاون مازندران، علی بابایی اظهار داشت: خوشبختانه استان مازندران هر ساله کارگران نخبه ای به جامعه معرفی می کند که امسال پیشرفت قابل توجه ای نسبت به سالهای گذشته داشته است و با افتخار باید بگوییم ۵ کارگر مازنی در جمع برترین های ملی هستند.

وی افزود: هدف از انتخاب کارگران، گروه های کار، تلاشگران وواحدهای نمونه پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت مبنی بر تقویت خودباوری، روحیه کار جمعی، ابتکار، اهتمام به ارتقاء کیفیت تولید می باشد که هر ساله با جدیت بیشتری نسبت به قبل پیگیری می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار موضوع تشویق نیروهای مولد متخصص و مبتکر کشور، ترویج و توسعه کارآفرینی از طریق فراهم نمودن بستر لازم برای شکوفایی استعدادها و ظرفیتهای کارآفرین و برجسته نمودن جایگاه رفیع آنان در جامعه، فراهم کردن زمینه های لازم برای تعامل و تبادل اطلاعات، تجارب و دانش و مهارت های علمی وتجربی متکی بر تولیدات دانش بنیان در جامعه کار و تولید از دیگر اهداف مهم برای ما در استان است.

بابایی کارنامی افزود: آقای رامین علی آبادیان از آموزشگاه رایانه معین پرداز بابل با اختراع خود در تولید کارت هوشمند تصویربرداری پزشکی برای اولین در کشور توانست با کسب امتیاز لازم بعنوان کارگر نمونه ملی انتخاب شود.

وی ادامه داد: آقایان رضا محسن زاده، مجید طاهرخانی، محمدتقی شامل رستمی، محمدرضا سراجی از مرکز تحقیقات توتون تیرتاش نیز توانستند با اختراع خود در زمینه عمل آوری خوشکانیدن توتون ضمن صرفه جویی ارزی با بدست آوردن امتیاز لازم عنوان گروه کار نمونه ملی را بدست آورند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ضمن تبریک به مردم شریف استان برای کسب این موفقیت در پایان افزود: این کارگران نمونه مازنی در روز دهم اردیبهشت همزمان با هفته کارگر توسط شخص ریاست جمهوری در تهران تقدیر خواهند شد.

گفتنی است: کارگران، گروه های کار، تلاشگران، واحدها و زنان سرپرست خانوار نمونه استانی نیز در روز ۸ اردیبهشت طی مراسمی با شکوه در مرکز استان تجلیل خواهند شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.