.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش آیت الله نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه گرگان:
مردم گلستان امام (س) و بیت ایشان را از جان و دل دوست دارند/ اینگونه مطالب علیه حاج حسن آقا قابل اعتنا نیستند
شمال نیوز: آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دفاع از بیت امام (ره) با بیان اینکه «اینگونه مطالب [علیه حاج حسن آقا] قابل اعتنا نیستند»، خطاب به این جریانات گفت: خداوند کسانی را که اقدامات تفرقه انگیز انجام می دهند، هدایت کند.

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر گفت: همه مردم امام راحل و بیت ایشان را دوست دارند.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان ضمن حمایت از بیت امام خمینی (ره) و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی به خاطر انتشار برخی مطالب در سایت های خبری استان گلستان و کشور افزود: متاسفانه در هفته گذشته مطالبی در برخی سایت ها منتشر شد که بی انصافی در حق بیت امام خمینی (ره) و بی توجهی به آن ها است.

امام جمعه گرگان با ابراز تاسف از انتشار این مطالب در سطح ملی، افزود: با وجود اینکه مردم ایران نسبت به اینگونه مسائل آگاهی دارند، اما لازم می دانم مطالبی را برای روشن تر شدن ذهن مردم، بیان کنم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران که دنیا را متوجه خود کرد و دوست و دشمن را در برابر خود به تعظیم درآورد، میراث امام خمینی (س) است و همه آنهایی که با پیامدها و آثار مثبت این انقلاب آگاه هستند، امام (س) و بیت ایشان را از جان و دل دوست دارند.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: از همه سزاوارتر به وابستگی و پایبندی به انقلاب اسلامی، بیت امام خمینی (س) و فرزندان ایشان هستند.

وی با اشاره به نقش مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بعد از آن، توضیح داد: وی تمام عمر خود را وقف ارادت و خدمت به امام (س) در قم و نجف کرد و بعد از پیروزی انقلاب نیز با تمام وجود، خادم امام خمینی (س) و مرید ایشان بود و امام راحل هم بارها به این موضوع اشاره داشت که نشان دهنده اعتماد ایشان به حاج سید احمد آقا بود.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: بعد از ارتحال امام (س) نیز نقش حاج سید احمد آقا در حمایت از رهبری آیت الله خامنه ای و دفاع از مسأله ولایت فقیه که محور اساسی در نگاه ایشان بود، مهم به نظر می رسد.

به گفته وی، امروز هم یادگاران و فرزندان حاج سید احمد خمینی (س) به خصوص حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی از شایستگان علمی و انقلابی بوده و جایگاه والایی در حوزه علمیه قم دارند.

خطیب جمعه گرگان ادامه داد: حاج سید حسن آقا از برجستگان حوزه و مدرس درس خارج فقه اصول است که از این نظر، مایه امید ملت ایران است و خوشبختانه، چراغی که امام خمینی (س) روشن کرد، خاموش نشد.

آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی براساس همان مشی و مبنای فکری مرحوم سید احمد آقا عمل می کند و مقام معظم رهبری نیز عنایت ویژه ای به ایشان دارد و ایشان هم متقابلا به رهبر انقلاب، علاقه داشته و تمام با وجود حامی معظم له هستند.

وی افزود: بیت امام خمینی (س) با تمام وجود در خدمت انقلاب هستند و از پیشرفت و تعالی نظام، پشتیبانی می کنند.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان اظهار داشت: ملت ایران و مردم شیعه و سنی استان گلستان، طبق وظیفه دینی و شرعی خود به بیت امام خمینی (س) و فرزندان ایشان، علاقه مند هستند.

آیت الله نورمفیدی گفت: با توجه به ارادت مردم استان گلستان به امام خمینی (س) و انتشار مطالبی علیه بیت ایشان، خواستم به ملت ایران بگویم که ذهنیت منفی در آنها ایجاد نشود و در استان گلستان، خبری از این تندوری ها نیست.

وی ادامه داد: اینگونه مطالب که قابل اعتنا نیستند، متاسفانه در سطح ملی انعکاس پیدا کرد و موجب شد دشمنان نظام در خارج از کشور، خوشحال شوند و درصدد ایجاد اختلاف بین مردم استان برآیند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همه اقوام استان گلستان نسبت به امام (س) و بیت ایشان به خصوص حاج سید حسن خمینی ارادت دارند.

آیت الله نورمفیدی گفت: پروردگارا کسانی را که گاهی اوقات، اقدامات تفرقه انگیز انجام می دهند، هدایت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجاوز آل سعود به یمن گفت: در این تجاوز 27 روزه، حدود یک هزار نفر کشته شدند که 150 نفر کودک هستند.

خطیب جمعه گرگان با طرح این سؤال که آیا کشتن مردم بی پناه، طبق ادعای رژیم آل سعود، حمله به پایگاه های نظامی یمن است؟ افزود: طبق پیش بینی مقام معظم رهبری، در نهایت ملت یمن که مدافع استقلال خود هستند، پیروز این جنگ هستند.

آیت الله نورمفیدی همچنین، سالروز واقعه طبس و ولادت امام جواد (ع) را گرامی داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 ارديبهشت 1394
سید حسین خمینی هم نوه امام است پس به او هم باید ارادت داشته باشیم فرزندان روح الله در خط مقدم دفاع از ولایت فقیه و کشور و نظام جمهوری هستند ملاک فامیلی نیست
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 5 ارديبهشت 1394
خبر فوق از اساس دروغ منتشر شد تا با تدبیر مظلوم نمایی کنند ...
آخه انتخابات نزدیکه و خودزني سیاسی
نا شناس 5 ارديبهشت 1394
درودخدا به روح امام ره وخاندان وبیت معزز ان بزرگوار

خدایشان محفوظ دارد انشاالله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.537 seconds.