.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران رتبه نخست اشتغال مددجویان بهزیستی
مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به ایجاد ۲ هزار و ۳۰۰ شغل برای مددجویان استان، گفت: مازندران رتبه نخست اشتغال مددجویان بهزیستی کشور را در سال ۹۳ کسب کرد.

به گزارش تسنیم ، سید‌سعید آرام اظهار داشت: با نگاهی به جامعه سنتی و بکارگیری از ابزارهای جامعه مدرن بتوانیم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

وی افزود: شیوه‌های زندگی درست و ارتباطات اجتماعی در زندگی‌های سنتی بسیار بهتر از حال بوده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه ارتباطات اجتماعی قوی گذشته باید دوباره از طریق محیط خانواده آغاز شود، تصریح کرد: با تحقق این امر می‌توانیم سلامت اجتماعی را در جامعه تقویت کنیم.

آرام با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی به دلیل بی توجهی و ناآگاهی نسبت به موضوع مورد نظر است، افزود: خیران رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی در مازندران فعال شود.

وی با اعلام اینکه سال 93 برای بهزیستی مازندران از حیث مالی بسیار سخت بوده است، گفت: با تلاش مسئولان بهزیستی، توانستیم بخش عمده ای از وعده‌های خود را در حوزه اشتغال گروه هدف محقق و بیش از دو هزار و 300 شغل ایجاد کرده و رتبه نخست کشور را در این بخش اختصاص دادیم.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه مازندران رتبه 31 کشور در بحث مسکن مددجویان کشور را داشته است، افزود: سال 93 توانستیم رتبه مازندران در این بخش به هشت رسیده است.

آرام با اشاره به اینکه سال 93 همه زنان سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی استان برای دریافت مستمری قرار گرفتند، تصریح کرد: در حوزه معلولان ضایع نخاعی توانستیم 580 نفر از این افراد را زیرپوشش خود قرار دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.