.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه لباسی به رنگ چشم شما می‌آید +عکس
همه ما می‌دانیم که رنگ مو، پوست و تکنیک‌های آرایشی می‌توانند جلوه‌ای خاص به چشم‌های شما بدهند. امروز می‌خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه رنگ لباس‌تان می‌تواند تلالو و درخشندگی بیشتری به چشم‌های‌تان بدهد.

به گزارش شمال نیوز، مد آنلاین: فرقی نمی‌کند اگر چشم‌های سبز، آبی، تیره یا روشن داشته باشید، با این دستورالعمل ساده ولی اساسی می‌توانید آنها را زیباتر جلوه دهید.

 


چشم‌های آبی: بهترین رنگ‌ها برای شما آبی پر رنگ، سبز روشن، تمام مدل‌های صورتی و رنگ‌های کلاسیک خنثی مثل توسی هستند. شما می‌توانید برای روز توسی یا خاکستری و برای شب صورتی پررنگ بپوشید.


چشم‌های سبز: بهترین رنگ‌ها برای شما ارغوانی، سبز پررنگ، مرجانی و زرد کمرنگ هستند. مرجانی برای روز و سبز لجنی برای شب به شما پیشنهاد می‌شود.





چشم‌های میشی: بهترین رنگ‌ها برای شما رنگ‌های خنثی تیره، نارنجی، بنفش کم رنگ و شرابی هستند. در روز بنفش کم رنگ و در شب ذغال سنگی به رنگ چشم شما بیشتر می‌آید.





چشم‌های قهوه‌ای: سبز خاکی، صورتی ملایم، آبی سیر و طلایی بهترین رنگ‌ها برای شما هستند. شما می‌توانید برای روز از آبی تیره و برای شب از صورتی ملایم استفاده کنید.







ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

Mehr 4 ارديبهشت 1394
Oh my god.......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.