.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از شیراز تا گرگان ...
هشدار انصار حزب‌ الله گلستان به ناطق‌ نوری و نوه امام
شمال نیوز: انصار حزب‌الله گلستان درخصوص احتمال سخنرانی حجت‌الاسلام ناطق‌نوری و سیدحسن خمینی در یادواره سقوط هواپیمای «یاک ۴۰» و درباره احتمال تکرار واقعه شیراز در حمله به علی مطهری هشدار داد.

به گزارش شمال نیوز، روزنامه شرق با اعلام این خبر در ادامه آورده که در این هشدار آمده ‌است: «انصار حزب‌الله گلستان اعلام کرد طبق شنیده‌ها گویا قرار است برای یادواره مرحومان حادثه سقوط هواپیمای یاک ۴۰ که در آن تعدادی از نمایندگان استان گلستان رحلت کردند، حجت‌الاسلام ناطق‌نوری یا سیدحسن خمینی سخنرانی نمایند.»

در انتهای این هشدار هم آمده ‌است: «انصار حزب‌الله گلستان تا روز یادواره تمامی حرکات را رصد می‌کند و به بانیان مراسم هشدار می‌دهد که همانند شعار دولت اعتدال در مسیر قانون و عدالت حرکت کنند و فضایی را فراهم نکنند تا حوادثی چون شیراز به وجود بیاید».

نکته قابل تأمل اما اشاره‌ واضح و آشکاری است که در این هشدار به ماجرای شیراز و حمله به علی مطهری شده ‌است و مشخصاً مسئولیت تکرار آن را متوجه متولیان برگزاری مراسم سخنرانی می‌کند!

در ادامه این هشدار که از سوی «سایت گلستان ما» به نقل از روابط عمومی انصار حزب‌الله گلستان منتشر شده، آمده است: «به شورای شهر گرگان و شهردار مرکز استان و بانیان این مراسم هشدار می‌دهیم که مبادا کاری کنند مجلسی در نظام جمهوری اسلامی مهیا شود تا مثل سال گذشته علی مطهری بیاید و بگوید که رهبری هم قابل نقد است و می‌توان ولایت فقیه را هم نقد کرد».

همچنین انصار حزب‌الله در این بیانیه به شائبه انتخاباتی بودن این سفرها اشاره کرده و آورده‌ است: «با توجه به نزدیک بودن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جدید و شائبه انتخاباتی بودن این یادواره، از حضور چهره‌هایی که قصد حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را دارند خودداری شود تا همچنان همگان به قانون اساسی به‌عنوان میثاق خون شهدا پایبند بمانند».

انصار‌حزب‌الله در پایان خطاب به فرماندار گرگان نوشته‌ است: «از فرماندار جبهه‌رفته و ایثارگر گرگان دکتر یحیی خاکی می‌خواهیم تا با نگاهی بی‌طرفانه قضایا را رصد کند و نگذارد از پول بیت‌المال یادواره‌ای برگزار شود که پلی برای پرتاب سیاسیون باشد و خون شهدای جنگ تحمیلی پایمال گردد».

اگر قرار شود تعداد سخنرانی‌ها و تجمعاتی که طی دو سال دولت روحانی به‌ویژه در شهرستان‌ها توسط گروه‌های فشار، خودسر یا با منشأ نامعلوم برگزار شده، برشمریم، قطعاً از تعداد انگشتان دست فراتر می‌رود. از برهم‌زدن مراسم حامیان دولت در اصفهان تا ممانعت از سخنرانی سیدحسن خمینی در بروجرد، تشنج در سخنرانی هادی خامنه‌ای در کرمان و این آخری که حمله به علی مطهری در شیراز بود.

درحالی‌که تا این لحظه نه هیچ فرد و نه هیچ گروهی مسئولیت این برخوردها را برعهده نگرفته است و پیگیری‌های قضائی درخصوص حمله به علی مطهری هم به نتیجه خاصی نرسیده ‌است، اما این برای نخستین‌بار است که انصار حزب‌الله شاخه گرگان با هشدار به برخورد با یک سخنرانی عملاً نگاه‌ها را متوجه رخدادهای قبلی می‌کنند.

ناطق و سیدحسن و تجربه‌های قبلی

ناطق‌نوری و سیدحسن خمینی اگرچه اولین‌بار است پیشاپیش به برخورد تهدید می‌شوند، اما هر دو تجربه پیشینی در این ماجرا دارند. در جریان سخنرانی «ناطق‌نوری» در بارگاه امام رضا(ع) در مشهد؛ سال ۹۱ عده‌ای از حاضران با سردادن شعارهایی به اخلال در سخنرانی وی پرداختند. سخنرانی «سیدحسن خمینی» اما بیش از چند‌بار برهم خورده ‌است. خرداد ۸۹ در مراسم سالگرد امام خمینی پیش از آغاز خطبه‌های نماز توسط حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مرقد امام، سید‌حسن خمینی در جایگاه سخنرانی حاضر شد تا برای مردم سخنرانی کند. در ابتدای سخنرانی سیدحسن خمینی مردم شعارهایی از جمله «بصیرت حاج احمد هدیه به بستگانش» و «بصیرت، بصیرت» سر دادند. سخنرانی سیدحسن در آن روز ناتمام ماند.

ممانعت از سخنرانی نوه امام در سالگرد درگذشت امام، مسبوق به سابقه است و در سال‌های دولت احمدی‌نژاد یکی، ‌دو بار دیگر هم روی داد. اردیبهشت‌ماه سال گذشته هم قرار بود «سیدحسن خمینی» در دانشگاه آیت‌الله بروجردی استان لرستان در همایشی با عنوان تبیین شخصیت علمی امام‌خمینی‌ (ره) به‌همراه سخنرانان دیگر این همایش، یعنی قربانعلی دری‌نجف‌آبادی و سیدهاشم رسولی‌محلاتی به سخنرانی بپردازد، اما با تجمع گروه‌های خودسر که روز قبل از آن مقابل دانشگاه صورت گرفت، شورای تأمین استان مجبور شد سخنرانی سیدحسن خمینی را به‌علت تأمین‌ نشدن امنیت مراسم لغو کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عبداله 3 ارديبهشت 1394
تحمل چنین شخصیت ها را ندارند وای به دیگران ......
مسلمان 3 ارديبهشت 1394
داعش افراطي وتکفريري کم کم چهره خودش را نمايان کرد.ما براي بزرگان نظام اعم از سيد حسن و ناطق نوري احترام قايليم واگر روند افراط ادامه يابد خودمان جلوي بي تربيتها را خواهيم گرفت.
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
ینها به نظر من تهدید و ارعاب کردن محسوب میشود و قانون باید افرادی که اینگونه تهدیدها را مطح میکنند تحت پیگرد قرار دهد. ا هم این افراد و هم سایت مورد نظر باید مورد پیگرد قرار گرفته و نتیجه به عموم مردم اطلاع رسانی شود.
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
یه جور میگه بزران نظام که چه بزرگی حالت خوبه........................... شمال نیوز خواهشن پخش کن
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
سید حسن شیطون شدی مراقب حرکاتت باش.............................
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
شمال نيوز داري مي شوي ناطق نيوز ....
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
حزب الله پيروز است ناطق مال اين حرفا نيست با اين كارا چي رو مخواهين ثابت كنيد حزب الله مطع رهبري است بچه هاي اينا از كجا اوردند
نقی مهدوی 3 ارديبهشت 1394
تاسف دارد برای کسانی که ادعای حزب خدا دارند ولی از خفقان وتهدید صبحت میکنند واسم حزب الله را به یدک میکشند وآزادی بیان از ارکان اصلی نظام است ورهبر معظم هم حرکت خودسر را نمی پذیرند نقی مهدوی از ساری
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
شمال جون خودتو فداي ملت كن نه فداي ناطق مازندران نابود شده خاندان ناطقه بريد سمنان را ببيند كوير شده اباد مازندران شده نابود واي بر خانيين مازندران
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
داعشي اونايي هستند كه فرزندان انها بيتالمال را غارت كردند
ناشناس 3 ارديبهشت 1394
قوه قضاییه باید با اینگونه افراد که امنیت شهر و کشور را اشکارا برهم میریزد برخورد کند ومردم به انها اعتماد کنند که قانون برای همه یکی است 1
م -ه 3 ارديبهشت 1394
نفرین بر کسانی که می خواهند سید حسن را اذیت کنند.
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
اونايي كه اخبار كذب را پخش مي كنند بايد بازداشت شوند شمال نيوز بايد تعطيل شود
نا شناس 2 ارديبهشت 1394
8 سال دوره احمدی نژاد مملو از بی اخلاقی ها و بی انصافی ها بود پس از گذر تقریبا 2 سال وقتی اتفاقات اون زمان رو مرور می کنم ناخودآگاه از احمدی نژاد و کسانی که دیدگاه های احمدی نژادی داشتند و بلا بر سر مردم و جوون ها می آوردند متنفر می شم. وقتی یادم می آد که در جریان انتخابات چقدر آبرو ها را بردند و چقدر از جوون ها رو تو ستاد های رقیب به باد کتک گرفتن از احمدی نژاد بیزارتر می شم. ولی از خدا می خوام روزی جواب این همه بد رفتاریهاشونو بده.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
تورا خدا با کدامین منطق اینو نوشتی نه کدامین منطق ........نه کدامین منطق....الان داریم درجا میزنیم خوبه ...........حال میکنی؟با افغانستان قرارداد اقتصادی ببندیم خوبه ...........راستی پاسپورتمو تو اروپا میدونی چقدر احترام میزارند
نا شناس 2 ارديبهشت 1394
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام راحل و پیروان امام مانند مقام معظم رهبری و هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری و شهید بهشتی ورجایی و باهنر و دیگر عزیزان به ثمر رسیده و مردم ایران عزیز اینقدر با بصیرت و روشنفکرند که به هشدارهای افراطی شما عزیزان که به اسم حزب اللهی بودن توجهی نخواهند کرد شما عزیزان را سفارش به تقوای الهی و پیروی از ولایت و دستورات ولایت مینمایم .
افرادی امثالهم مگر از رهبر عظیم الشان انقلاب بالاتر و معصوم تریدکه با این بزرگان برای سخرانی در استان ولایی و اعتدالی گلستان مخالفیداگر آقای ناطق خدایی ناکرده بد باشد ،میشود مسئول بازرسی دفتر رهبر مسلمین جهان باشد؟
سید حسن خمینی عزیز که خود دست پروره امام عزیز است ودر بیت ایشان پرورش یافت و در روی زانوهای امام رشد و شکوفا یافت حال به عقیده شماهای بی تدبیر با امدن ایشان مخالفید؟
توصیه دیگر بنده به شماه و مسئول به اصطلاح ......استان گلستان :هیچ گاه جلوتر از رهبر عظیم الشان انقلاب پیشی نگیرید.به دستورات و الهامات ایشان گوش فرا دهید و به آن هم حتما عمل نمایید
و برای مسولان استانی خود هیچگاه تصمیم نگیرید چون انان خیر و صلاح استانتان را بهتر از شماها میشناسند اما نقد به کارها ایرادی ندارد .خوب است و باعث پیشبرد و هدایت استان است.
کشور در سالهای قبل با این طور برخورد ها بلکه سود نکرد ضرر هم به کشور رسیده است.سال دولت و ملت را از زبان مبارک ولی امر مسلمین شنیده اید پس به آن عمل کنید و خوراک غربیها را با این هشدارها تامین ننمایید.خداوند همه مارا هدایت بنماید.سید ابراهیم م.ساری
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
قبول برادر
گرگانی 2 ارديبهشت 1394
گرگان شهر تسامح و تساهل و مدارا است.افراطیون خود می دانند که این شهر جای این تندرویها و گنگستربازیها نیست . هرگونه افراطی گری و بی حرمتی از جانب آنها از سوی مردم فهیم و با فرهنگ گرگان محکوم است و قطعاً باپاسخ کوبنده ی آنها در انتخابات پیش رو مواجه خواهد شد. انتشار اینگونه تهدیدات قطعا به نفع افراطیون نخواهد بود چه رسد به آنکه عملی شود. مسئولین امنیتی نیز به گوش باشند و در برهه حساس کنونی اجازه ی ملتهب نمودن فضا را به تامین کنندگان خوراک تبلیغاتی شیپور های ضد ایرانی ندهند.
رضا دادمان 2 ارديبهشت 1394
پیشنهاد می کنم برادران انصار لطف کرده و برای یکبار هم که شده قانون اساسی رو مطالعه کنند.
اینکه در شعار به قانون اساسی مستمسک شده اما خلاف انرا عمل کنند نتیجه ای جز مضحکه شدن ندارد و اگر خواستار ابطال و حذف آزادیهای مصرح در قانون اساسی هستند ، خجالت نکشند و شجاعانه خواستار اعمال دیکتاتوری اعتقادی شوند.
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
KHBAR DOROGHE

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.