.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسفیان‌ملا اعلام کرد :
مبادی ورودی پول‌های کثیف به انتخابات قابل شناسایی و برخورد است
شمال نوز : وی با بیان اینکه این موضوع قابل پیشگیری نیست، افزود: این اتفاق پیش از این نیز در انتخابات می افتاده و ممکن است در هر انتخابات دیگری نیز تکرار شود. البته این پرداخت ها هم اتفاقی است و یک روند دائمی ....

شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا، عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به هشدارهای اخیر درباره مقابله با ورود پولهای کثیف به امر انتخابات، به خبرنگار نامه نیوز، گفت: هیئت نظارت و اجرایی انتخابات باید دقت لازم را داشته باشد و در هر حوزه‌ای که این اتفاقات می‌افتد به دستگاه قضایی گزارش دهند تا برخورد شود، تنها راه مقابله با این پولها همین است.

وی با بیان اینکه این موضوع قابل پیشگیری نیست، افزود: این اتفاق پیش از این نیز در انتخابات می افتاده و ممکن است در هر انتخابات دیگری نیز تکرار شود. البته این پرداخت ها هم اتفاقی است و یک روند دائمی ندارد که یک جایی قطع شود یا بصورت پروژه ای و ناگهانی از جایی دیگر شروع شود. لذا باید در همان هفته های نزدیک به انتخابات این موضوع پیگیری و از چرخه انتخابات حذف شود.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس با تاکید براینکه اگر خواست و اراده جدی وجود داشته باشد این موضوع قابل پیشگیری است، ادامه داد: هر چه انتخابات از جاده سلامت خارج شود به همان نسبت نیز به نظام ضربه می‌خورد و بخشی از کشور را از مشروعیت می اندازد و این اصلا به نفع نظام و کشور نیست.

ریس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس یادآور شد: این پولها ممکن است از راه‌هایی همانند قاچاق، ربا و غیره وارد انتخابات شود. اصل 49 قانون اساسی منشاها را مشخص کرده، باید مبادی ورود این پولها به انتخابات را در همان 10 یا 15 روز مانده به انتخابات شناسایی و برخورد کنیم و قوه قضاییه نیز با سرعت به این پرونده ها رسیدگی کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 ارديبهشت 1394
تو رو
خدا این بشر دیگه چی میگه ما چقدر بدبختیم این هم میگه دزد و بگیرین!
عزت زیاد 4 ارديبهشت 1394
یوسفیان ملا بگیرد پرتقال فرورش را
اکبر 5 ارديبهشت 1394
الحمدالله بعد از یازده سال زبانش باز شده . دادش مردم از تو باهوش ترند رسم انتخابات امل هم فراز و نشیب است و نه ، شیب آن هم تند است تغییر قانون انتخابات هم کمکی به امثال شما که مداح احمدی نژاد بود ه اید نمی کند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.