.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انسجام و اتحاد دو تشکل بزرگ برای پیشرفت مازندران

 شمال نیوز: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترک با اعضای هیئت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان مازندران که با حضور اعضای هیئت مدیره و روسای انجمنهای تخصصی این تشکل عصر دیروز در محل اتاق برگزار شد گفت؛ ترکیب جدید اتاق استان ترکیب خوب، منسجم و با تجربه ای است که تاکنون چنین ترکیبی را در اتاق شاهد نبودیم.

داریوش هندوئی افزود؛ اتاق بازرگانی یک تشکل مردم نهاد تخصصی می باشد که نقش  زیادی در تصمیم گیریهای استان وکشور می تواند داشته باشد که امیدواریم در آینده بتواند نقش واقعی و مورد انتظار خود را ایفا نماید.

هندوئی اضافه کرد؛ این دو تشکل مکمل هم هستند و حتی باید گفت همه اموری را که در حوزه کاری دو طرف باشد وابسته به یکدیگرند.

وی خاطرنشان کرد؛ مهم موثر بودن تشکلها در تصمیم سازیها می باشد و باید گفت؛ حضور قدرتمند سازمانهای مردم نهاد خیلی جاها می تواند نقش جدی ایفا نماید البته سعی کنیم اثرگذاری خود را با نظر کارشناسی و تخصصی نشان داده و تقویت کنیم و برای اینکه به جمع بندی و اولویت بندی در رابطه با موضوعات مختلف برسیم جلسات مشترک و مستمری را برگزار کنیم و در همین راستا انتظار هست که همه تشکلها و تخصصی کردن اموررا دخیل در تصمیم گیریها نماییم.

اعضای هیئت مدیره و روسای انجمنهای تخصصی خانه صنعت، معدن وتجارت خواستار  اتحاد و همدلی واقعی، ارتباط دو سویه، مشارکت دادن تشکلها در کمیسیون های تخصصی اتاق، بهره گیری از تفکر و اندیشه های صاحبنظران، اندیشمندان و خردجمعی و ارتقاء جایگاه تشکلها شدند.

سایر اعضاء نگرانیهای  خود را در ارتباط با ورود کالاهای مصرفی و لوکس وارداتی در صورت توافق نهایی با 1+5 اعلام داشتند آنان به موضوع مهمی دیگری نیز اشاره کردند و افزودند؛ با بررسیهای بعمل آمده این نتیجه حاصل شد که متاسفانه قیمت کالاها از مرحله تولید تا مصرف بخاطر واسطه گری های مختلف تا 50 درصد افزایش پیدا می کنند که بدون  اتلاف وقت باید بدنبال ساماندهی و اصلاح سیستم توزیع باشیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.