.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های آزاد مازندران:
انعقاد تفاهم همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر و نماینده مجلس شورای اسلامی/ایجاد ۳۰ رشته دکتری

 شمال نیوز: کرسی آزاد اندیشی با موضوع همدلی مجلس و دانشگاه به همت مجمع اسلامی اساتید، دفتر هم اندیشی اساتید و دفتر فرهنگ اسلامی واحد قائم شهر با حضور سیدهادی حسینی نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی ،رئیس، اعضاء هیئت رئیسه و اساتید در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار شمال نیوز در قائمشهر؛ محمدرضا باقرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر ضمن تشکراز دست اندکاران برگزار کننده این جلسات اظهار داشت: در کشور ایران در حوزه علوم انسانی که تمامی مناسبات و روابط بین افراد را تحت الشعاع خود قرار می دهدجای کرسی های نظریه پردازی بشدت خالی و کم کار شده است.

باقرزاده در بخش دیگر سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: معظم له مجلس شورای اسلامی را مظهر آراء مردم در اداره امور نظام و یک مرکز اساسی و تعیین کننده برای انقلاب اسلامی می دانند.

دبیرهم اندیشی اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی مازندران احساس مسئولیت ، داشتن استقلال، شجاعت ، فرزانگی و بکارگیری فکرو علم و تخصص را 4 ویژگی برای تحقق جایگاه حقیقی مجلس از نگاه مقام معظم رهبری برشمرد و اشاره داشت: نقش دانشگاه ها در بعد فرزانگی و کاربرد علم و تخصص بمنظور تقویت جایگاه مجلس کاملاً مشهود است.

عضو هیأت امنا دانشگاههای آزاد اسلامی مازندران گفت: علیرغم وجود رقابت بسیار جدی در بین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با مدیریت جدید دکتر میرزاده و تلاشهای ایشان ما شاهد یک دانشگاه کارا و بالنده هستیم.

باقرزاده در ادامه با تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان قائم شهر که با تلاشهای جهادی خود توانستند اهداف واحد قائم شهر را به ثمر بنشانند به موفقیتهای واحد قائم شهر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به نظام رتبه بندی دانشگاهی سایماگو درسال2014 دانشگاه آزاد اسلامی واحد

قائم شهر در بین حدود 400 واحد دانشگاهی رتبه 15و در بین دانشگاههای کل کشور رتبه 80 را دارا شده است.

وی همچنین بیان کرد دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر در سال 1393در حوزه پژوهش نیز توانسته است با ارائه 96 مقاله isi و 69 مقاله علمی – پژوهشی برافتخارات خود بیفزاید.

باقرزاده کسب رتبه ممتاز کشوری توسط دفتر هم اندیشی اساتید واحدقائم شهر در بین دانشگاه های آزادو دولتی را از دیگر افتخارات کسب شده سال گذشته عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به توان و پتانسیل واحد در سال جدید و با وجودهمراهی وتلاش نمایندگان مجلس رشته های دکتری به 30 رشته و کارشناسی ارشد به 100 رشته ارتقاء یابد.

باقرزاده با توجه به بیانات دکتر میرزاده در خصوص فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاداسلامی بناست با مأموریت گرایی و مسئله محوری بر مبنای نیازها عمل نموده و رویکرد حل مسئله داشته باشد . همچنین براساس فعالیت های اقتصادی دانش پایه عمل کرده و به دنبال کاهش بارشهریه ای باشد از مجلس شورای اسلامی خواست تا از اقدامات دکتر میرزاده در این خصوص حمایت لازم را داشته باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1394
اولا جناب آقای باقرزاده ازاینکه بفکر بستن دانشگاه آزاد قائمشهر است شکی نیست ما متاسفیم که نماینده مجلس بعد چهار سال وارد یک دانشگاه ورشکسته شده که چی تحویل همشهریان خودش بده . در ثانی این آقا اینقدر برا ی بقائ خودش کار کرد برای گسترش و بقائ این واحد پیگیری می کرد امروز دچار این همه بیچارگی اداری و انحصار مدیریتی در شهر نمی شدیم لازم است نمایندگان محترم بیشتر در ورود مجامع و همایشها دقت عمل داشته باشند تا در جهت رسیدن به هدف خودشان کوله باری از توهین و نفرت را برای خودشان نثار نکنند این آقای باقرزاده بفرمایند در خصوص سرپیچی و تمرد از حکم ریاست معزز دانشگاه جناب آقای دکتر میرزاده چه جوابی برای مردم شهید پرور قائمشهر دارد لطف بفرمایید اینقدر سیاسی کاری و نان به نرخ روز خور نباشید خدا عاقبت مارا به خیر کند
هیات علمی 3 ارديبهشت 1394
کاملا با نظر ناشناس موافقم.باقرزاده دیگه چی از جون دانشگاه ما می خواهد. برادر برو دیگه تا بیرونت نکردن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.