.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:
استانداری مازندران پیشنهاد تغییر ساعت کار برای کاهش مصرف برق را قبول نکرد

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: استانداری مازندران پیشنهاد تغییر ساعت کار برای کاهش مصرف برق را قبول نکرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، منوچهر جعفری صبح امروز در همایش مدیریت مصرف برق با همکاری بسیج ادارات کل مازندران در ساری با اشاره به اینکه مدیریت مصرف و هم‌اندیشی بین بسیج و وزارت نیرو کلید خورد، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در مازندران مورد استقبال مسئولان بسیج ادارات استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این جلسه تلاش داریم با هماهنگی بسیج ادارات مشکلات مصرف در حوزه برق را ساماندهی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: در هر اموری که بسیج ورود پیدا کرد، فرهنگ‌سازی مناسب انجام شد و انتظار این است که بسیج در حوزه مدیریت مصرف ورود مناسبی در این زمینه داشته باشد.

جعفری با اعلام اینکه در حوزه صنعت و مشترکان خانگی توفیقات مناسبی را در مدیریت مصرف به دست آوردیم، افزود: با کمک اصحاب رسانه سهمیه که برای توزیع در اختیار مازندران قرار گرفت، به‌خوبی در سنوات گذشته توزیع شد.

این مسئول با بیان اینکه مازندران در مصرف سهمیه تعیین‌شده وزارت نیرو در سنوات گذشته شرایط مناسبی نسبت به استان‌های دیگر داشت، ادامه داد: مازندران در سال 91 رتبه نخست صرفه‌جویی را در کشور به دست آورد و در سال 93 نیز رتبه مناسبی داشت و با وجود اینکه مصرف برق در استان نیز زیاد شده بود، ولی میزان مصرف در استان کنترل شد.

جعفری یادآور شد: برای کنترل بار مصرفی برق ادارات، مسئول ممیزی وزارت نیرو به این نتیجه رسیدند که بسیج ادارات ورود پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: در سال‌جاری قرار شد که در کنار بسیج ادارات، مدیریت مصرف برق در ادارات انجام شود و در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شد.

وی تصریح کرد: بسیج ادارات مسئولان استانی را درگیر مدیریت مصرف برق کردند که با این اقدام با نامه‌ای که مسئولان استانداری به ادارات ابلاغ می‌کنند، امید است میزان برق در ادارات کنترل شود.

این مسئول با اشاره به اینکه نماینده توزیع برق برای همکاری بسیج ادارات انتخاب و سهمیه ادارات برای مصرف مشخص شد، خاطرنشان کرد: استانداری مازندران پیشنهاد تغییر ساعت کار برای کاهش مصرف برق را قبول نکرد.

وی در پایان گفت: پیک مصرف برق در مازندران از ساعت 11 تا 15 عصر است که تلاش داریم با تفاهم‌نامه‌ای که با بسیج ادارات انجام می‌شود، 20 درصد از مصرف برق در ادارات استان کاهش یابد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.