.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران میزبان مسابقات چهارجانبه والیبال آسیای مرکزی شد

 شمال نیوز: مسابقات چهارجانبه زیر 23 سال آسیای مرکزی برای نخستین بار در مازندران و با شرکت تیم‌های ‌ملی زیر 23 سال ایران، هندوستان ، قزاقستان و تیم ملی(ب) ایران با عنوان مازندران برگزار می‌شود.

میلاد تقوی رئیس هیات والیبال استان مازندران ضمن تبریک درخشش قهرمانان مازندران در عرصه کشتی اظهار داشت: سال ورزشی والیبال مازندران نیز با بهار خوبی آغاز شده است و بزرگترین روی داد والیبال مازندران طی 26 سال گذشته رقم خواهد خورد.

رئیس هیات والیبال مازندران با بیان اینکه با پیگیری‌های متعدد و حمایت یکی از نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی توانستیم میزبانی این مسابقات را از آن این استان کنیم گفت:  26 اسفند 93 مطلع شدیم که میزبان قطعی این مسابقات هستیم لذا با وجود تعطیلات آخر سال و تعطیلات نوروز مقدمات میزبانی را فراهم نمودیم چراکه این مسابقات آبروی ایران و استان مازندران است.

وی ادامه داد: تیم‌ها ظهر چهارشنبه وارد استان مازندران می‌شوند.

تقوی با اشاره به اینکه میزبانی مسابقه حاضر آزمونی خواهد بود برای مازندران تا بتواد جز گزینه‌های احتمالی میزبانی مسابقات سال 2016 قرار گیرد اظهار کرد: برای اینکه باری بر مشکلات اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیفزاییم مسئولیت این مسابقات را پذیرفتیم و همه بخش‌ها از اسکان میهمانان، میزبانی و ... را پذیرفتیم و تنها اداره کل ورزش و جوانان سالن مسابقات را تهیه نمود.

وی ادامه داد: جام خزر را در فدراسیون والیبال کشور به ثبت رساندیم که به زودی جزئیات آن بیان خواهد شد.
دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان مازندران نیز بیان داشت: میزبانی موثر و مطلوب این مسابقات می‌تواند ارزش‌های ورزشی این استان را بروز دهد لذا مشارک و دلسوزی همه مسئولین مرتبط می تواند زمینه ساز میزبانی مسابقات بزرگتر گردد.
وی ادامه داد: در امر اطلاع رسانی و تبلیغات همه هیات‌های شهرستانی باید همکاری کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.71 seconds.