.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیران میاندورودی در انتخابات بی‎طرف باشند

فرماندار میاندورود با تأکید بر اینکه انتخابات و برگزاری صحیح آن از دغدغه‎های نظام است، گفت: مدیران میاندورودی در انتخابات از هیچ فردی حمایت نکنند.

به گزارش شمال نیوز، ارسطو قادری عصر دیروز در نشست شورای اداری میاندورود با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ویژگی‌های ممتاز ارتش ایران در مقایسه با سایر ارتش‎های جهان، اظهار کرد: ارتش قهرمان و دلیر ایران مولود تفکرات حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: ارتشی که بعد از انقلاب اسلامی ایران فعالیت خود را آغاز کرد تاثیر گرفته از تفکرات امام راحل بوده است و امروز به ارتشی قدرتمند تبدیل شده است که با تمام ارتش‎های دنیا متفاوت است و سبب عزت و اقتدار ایران شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان میاندورود اقتدار هر حکومت و کشور را مدیون ارتشیان و نظامیان آن کشور و مهم‌ترین وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی در ایران را مردمی بودن و در کنار مردم بودن آن دانست و افزود: در حالی که ارتش‎های دنیا در تقابل با مردم خود هستند اما ارتش ایران از جنس مردم و برای تقویت جایگاه انقلاب تلاش و جان‌فشانی می‌‏کند.

این مسئول با تبریک روز ارتش و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران مولود انقلاب است و پاسداران فرزندان امام امت هستند که در جهت تقویت انقلاب و نظام حرکت می‎کنند.

قادری با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال دولت ملت همدلی و همزبانی توسط رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: این یک الگو برای همه ما در کشور است و در حقیقت بازخوانی شعارهایی است که در مسیر انقلاب از سوی مدافعان انقلاب و امام راحل بیان می‎شد.

فرماندار شهرستان میاندورود با بیان اینکه در گذشته شعار می‎دادیم که دولت و ملت باید برای حفظ دستاوردهای نظام فدای هم شوند، افزود: امروز نیز به این روحیه نیازمندیم، اما همان‌طور که رهبری فرمودند این مساله درب انتقاد را نمی‎بندد ولی درب منفی‌بافی و تخریب را می‎بندد.

وی از وقایع مهم و فراگیر سال‌جاری و دغدغه نظام و دولت و نمایندگان دولت در استان را برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و با تاکید بر ضرورت انجام صحیح آن در این شهرستان، ادامه داد: همه مدیران دارای سلایق خاص خود هستند، اما اینکه این سلایق را در کار اداری دخیل کنیم به صلاح نظام نیست.

قادری در پایان با تأکید بر ضرورت پیگیری امور انتخابات توسط همه مدیران، بر اصل بی‌طرفی دستگاه اجرایی در میاندورود در انتخابات تأکید کرد و متذکر شد: اگر مدیری در انتخابات به سمت کاندیدایی سوق پیدا کند تحمل نخواهم کرد و برخورد می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.