.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز ثبت نام دریافت بن نمایشگاه کتاب

 شمال نیوز: بانک صادرات ایران در نمایشگاه کتاب تهران، یک شعبه موقت، ٢٠ باجه آن‌لاین سپهری، ٣ هزار دستگاه کارت‌خوان متصل به حسابهای بانک صادرات در غرفه‌ها و٥١ دستگاه خودپرداز سالنی و سیار مستقر می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بانک صادرات اعلام کرد: دانشجویان و طلاب می‌توانند به منظور دریافت بن کتاب و بهره‌مندی از یارانه اختصاص یافته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ٢٩ فروردین ماه تا ٥ اردیبهشت ماه‌، با مراجعه به وب سایت اینترنتی این بانک و یا سامانه توزیع بن کارت دانشجویی نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

ثبت نام‌کنندگان همچنین از 13 اردیبهشت ماه تا پایان نمایشگاه می‌توانند جهت دریافت بن کارت الکترونیکی ویژه خرید در نمایشگاه کتاب به شعبه انتخابی بانک صادرات در زمان ثبت نام مراجعه و یا نسبت به تهیه کارت مجازی برای خرید اینترنتی از نمایشگاه آنلاین کتاب تهران اقدام کنند.

بانک صادرات اعلام کرد: با توجه به صدور بن کارت‌های الکترونیکی در شعب خارج از نمایشگاه، متقاضیان باید صرفا به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند.

گفتنی است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود‌؛ این دوره هشتمین سالی است که بانک صادرات حامی نمایشگاه می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.