.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرافکنی معاون وزیر علوم با حمله به استاندار و نمایندگان
استاندار پیگیری کند ؛ پارک علم و فناوری مازندران شباهتی به پارک ندارد!
شمال نیوز : احمدی گفت : در بخش مدیریت، فرهنگ ارتباطی درست نداریم و استانداران، نمایندگان و مدیران سیاست مدیریتی برای توسعه فن آوری ندارند./ استاندار مازندران در زمینه اعطای زمین مورد نیاز این مرکز مساعدتهای و پیگیریهای لازم را انجام دهد چرا که حداق زمین مورد نیاز برای پارک....
استاندار پیگیری کند ؛ پارک علم و فناوری مازندران شباهتی به پارک ندارد!

شمال نیوز:اظهارات معاون پژوهشی وزیر علوم در مازندران آنقدر فرافکنانه بود که نتوان به راحتی از کنار آن گذشت !

وحید احمدی در این اظهارات بدون اشاره به میزان مساعدت وزارت متبوع به مازندران ، توپ را به زمین استاندار و نمایندگان انداخته و آنان را متهم به عدم سیاست مدیریتی در حوزه فن آوری نموده ، در حالی که به گواه کارشناسان همواره یکی از دغدغه های استاندار و تیم مدیریتی وی توجه ویژه به حوزه فن آوری بوده است .

وی با ادبیاتی خاص خواستار پیگیری استاندار برای اختصاص زمین برای پارک مازندران می شود .

معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پارک علم و فناوری مازندران شباهتی به پارک ندارد و باید زمین مورد نیاز آن تهیه شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، وحید احمدی در بازید از پارک علم و فن آوری مازندران، با بیان اینکه سیاست کلان دولت، وزارت علوم و شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری توسعه فن آوری است افزود: برون رفت از سیستم نظام سنتی وآموزش عالی یک دغدغه است.

وی با بیان اینکه هدفگیری در دولت و آموزش عالی برای رسیدن به مرحله ای که تولید ثروت کند یک واقعیت است گفت: باید به تولید ثروت و گسترش فن آوری از علم بپردازیم.

وی در ادامه تاکید کرد: با این رویکرد و سیاست کلان کارهای زیادی انجام شده است ولی در بسیاری از جاها در زمینه زیرساخت، ساختار، نرم افزار، خلاء قانونی، مسائل مالی و انسانی وجود دارد.

احمدی خاطر نشان کرد: در بخش مدیریت، فرهنگ ارتباطی درست نداریم و استانداران، نمایندگان و مدیران سیاست مدیریتی برای توسعه فن آوری ندارند.

وی بابیان این که توسعه اقتصادی مربوط به دانش بنیان است تصریح کرد: این توسعه هنوز به نقاط میانی و پایینی نرسیده است.

معاون پژوهش و فن آوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری افزود: حداقل خواسته ما برای دو برابر کردن اعتبارات مراکز پزوهشی است که نسبت به مراکز آموزش عالی ۲۷ در مقابل ۲۵ درصد بوده است و در سال ۹۴ مقر شد نسبت به پارکهای علم و فن آوری توجه ویژه ای از سوی وزارت علوم شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان اعتبار توزیع شده است تصریح کرد: خواستار معافیتهای مالیاتی و بیمه ای برای شرکتهای دانش بنیان و تحقیقاتی شده ایم.

دکتر احمدی اظهار داشت : فرایند صدور پروانه به شرکتهای دانش بنیان و تحقیقاتی تسریع یافته است و مصوبه شورای عالی عطف به امضای ریاست جمهوری رسید تا صدور مجوز درشورای عالی عطف با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی متذکر شد : یک هزار میلیارد اعتبار در صندوق نو آوری و شکوفایی وجود دارد که برای ۲۰۰ میلیارد آن سازوکاربرنامه ریزی شده است.

وی در بخش دیگر با بیان این که پارک علو وفناوری در مازندران هیچ شباهتی با پارک فن آوری ندارد گفت: ما خلاف کرده ایم که به مازندران مجوز تاسیس پارک داده ایم چرا که زمین مورد نیاز پارک را نداشته اند.

احمدی در ادامه تاکید کرد: در هر شهراستانداری و فرمانداری وشهرداری باید زیر ساختها و زمین مورد نیاز پارک را در اختیار این مرکز بگرذارند و پس از آن حمایتهای مالی و معنوی برای توسعهو گسترش کار ار سوس وزارت خانه انجام شود.

دکتر احمدی گفت : استاندار مازندران در زمینه اعطای زمین مورد نیاز این مرکز مساعدتهای و پیگیریهای لازم را انجام دهد چرا که حداقل زمین مورد نیاز برای پارک بین ۳۰ تا ۵۰ هکتار زمین است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 29 فروردين 1394
اولين پارك درسال1375باكوشش يكي ازپروفسورهاي بومي استان درزيراب سوادكوه بنيان نهاده شده بود كه درنتيجه عدم حمايت مسئولين استان وايجاد تنش توسط دانشگاه مازندران رهاشده وادمه فعاليت برايش مقدور نبود
دادا 29 فروردين 1394
اين بابا داره چي ميگه !!؟؟
30تا50 هكتار؟؟؟!!
استاندار ازمنابع طبيعي بگيره ديگه كاري داره
جمعي از مالباختگان مهرآريا 29 فروردين 1394
ازآقاي استاندار و آقاي دكتر شجاعي و هرانساني كه دراين استان احساس مسئوليت مي كند درخواست عاجزانه داريم نسبت به مطالبات مالباختگان صندوق قرض الحسنه مهراعتمادآريا كمي احساس مسئوليت كنند!آقاي سردار جعفري فرمانده محترم نيروي انتظامي استان كه قول 10 روزه داديد پس چه شد؟آقايان مسئول صبرمردم هم حدي دارد.قبل از آنكه دير شود به فكرباشيد.
مازنی 29 فروردين 1394
این آقا کیه که داره به استاندار و نمایندگان مازندران دستور میده . این هم از رافت ربیع فلاح سواستفاده کرده . از استاندار عزیز می خواهم پاسخ دندان شکنی به این معاون وزیر بدهد
کارشناس 29 فروردين 1394
معاون وزیر بهتر بود بجای تاختن که استاندار محبوب مدیر ضعیف پارک مازندران معتمدزادگان را عزل کند
نا شناس 29 فروردين 1394
نقش استاندار در این بحث خارج از موضوع هست . اقای دکتر احمدی موضوع پارک در استان مانند همه سازمانهای ... که باید بررسی شود .
سیاوش 29 فروردين 1394
باز هم تصاحب اراضی ملی را ایا اقا مد نظر قرار داردو والله ارزش ازاضی ملی و منابع طبیعبی ما بیشتر از کاری است که پارک می خواهد انجام بدهد را دارد.
نا شناس 29 فروردين 1394
استاندار تو امورات عادی استان مونده حالا بیاد برای پارک علم و فناروری برنامه ریزی کند یا بسازد یا برنامه ریزی کند! زهی خیال باطل......
شجاعی 29 فروردين 1394
اگه هادی حسینی (نماینده سوادکوه ) میگذاشت که مصوبه دولت برای واگذاری زمین ۳۰ هکتاری قراخیل قایمشهر اجرایی میشد ، الان این ابروریزی راه نمیافتاد.
منصف 29 فروردين 1394
اقای ناشناس، مدیریت پارک فناوری یک کار حرفه ای است و ارتباطی با رشته تحصیلی نداره.ضمنا پزشک عمومی و یا استاد دانشگاه جزو نخبگان این مملکتند . لطفا مغرضانه نظر ندهید.
نا شناس 30 فروردين 1394
اقای که ندانسته درمورد رئیس پارک حرف میزنی دکتر معتمدزادگان یکی از فعالان ارسه علم و مدیریت هستن جناب اقای دکترفلاح جلودار استاندار محبوب از شما تقاضامندیم حمایتهای لازم را از پارک علم وفناوری نمائید، بعضی از افراد در حدو اندازه خود نیستن که در مورد مدیرانی مانند دکترفلاح جلودار و دکتر معتمدزادگان اظهار نظر می کنند.از دکتر فلاح جلودار تقاضامندیم همچون گذشته حمایت خودرا از پارک نمایند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.108 seconds.