.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرب وشتم معاون فرماندار توسط بخشدار سابق

حسن عباسی معاون فرماندار شهرستان تکاب در پس از اتمام راهپیمایی نمازگزاران جمعه علیه جنایات آل سعود ،توسط فردی به نام «م-ق»مورد توهین ، فحاشی وحمله قرار گرفت.

به گزارش صبح امید، عامل توهین کننده وحمله کننده به معاون فرماندار تکاب که در دولت قبل در سمت بخشدار تخت سلیمان ومرکزی مشغول بکار بود پس از اتمام راهپیمایی امروزنمازگزاران تکابی علیه جنایات آل سعود در خیابان امام (ره) تکاب در حد فاصل مصلی وگلزار شهدای این شهر در عملی غیر انسانی و ... وی را با الفاظ رکیک ودور از شأن مورد توهین وهتاکی وحمله قرار داده وبا بکار بردن جملاتی بی ادبانه به وی فحاشی کرد .

معاون فرماندار تکاب در گفتگو با خبرنگار صبح امید این خبر را تأیید کرد وگفت فرد هتاک علیرغم دخالت برخی از عابران پیاده ونماز گزاران همچنان به هتاکی خود ادامه دادوبنده را با الفاظ رکیک در حضور چشمان مضطرب ونگران فرزندم مورد خطاب قرار داد وپس از آن به بنده حمله ور شد که منجر به پاره شده پیراهنم گردید .

وی گفت :«این شخص بنده را تهدید به ادامه برخورد کرد »

پس از این اتفاق عباسی معاون فرماندار تکاب با حالتی پریشان و لباس های پاره شده به بیمارستان شهدای تکاب مراجعه کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امیرع 2 ارديبهشت 1394
اینها همش دروع من خودم اونجا بودم که حسن عباسی معاون فرماندار به ایشان فحاشی کردند اقای عباسی شهرو بهم زده حالا داره مطلوم نمایی می کنه اوفردی دروعگو و عقده ای چرانمیگه با م.ق عقده داره این مطلوم نمایی ها فقط بخاطر سرپوش گداشتن به توهین فرماندار به شهداست چون این اقای عباسی بود که فرماندار رابامکرو سیایت تو این فتنه انداخت والله خجالت دارم برای معاون فرماندار دولت اعتدال که دم از اعتدال وامید میزنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.601 seconds.