.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش عضو جبهه‌پایداری به جلسه آیت‌الله یزدی،موحدی‌کرمانی و مصباح:
حسین طلا: قرار نیست یک نفر لیدر اصولگرایان شود،گروه رهبری ایجاد شود
یک عضو جبهه پایداری معتقد است: کنار هم نشستن بزرگان اصولگرا و نزدیک شدن دیدگاه های آنها در نزدیک شدن تشکل های اصولگرا و وحدت و همگرایی اصولگرایان مفید خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، حسین طلا، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه سه جانبه آیت الله یزدی، آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله مصباح و تاثیر آن در روند وحدت اصولگرایان، به خبرنگار نامه گفت: نفس کنار هم نشستن و دیدگاه‌ها را باهم مبادله کردن اقدامی مفید است، مهمترین حسن‌اش این است که دیدگاه‌ها به هم نزدیک می‌شود و جلوی فتنه کسانی که می‌خواهند اختلاف بیندازند را می‌گیرد.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که ما داریم این است که برخی افراد با ایجاد بدبینی برخی از اخبار ناصحیح را به افراد می‌رسانند و باعث کدورت می‌شوند. برگزاری این جلسات دیدگاه‌ها را به هم نزدیک کرده و صمیمیت‌ها یشتر می‌شود. وقتی بزرگان اصولگرا بهم نزدیک شوند، قطعا نزدیکی آنها به نزدیکی و وحدت اصولگرایان بویژه در عرصه سیاسی کمک میکند.

طلا با بیان اینکه برخی افراد در جریان رقیب به دنبال ایجاد اختلاف در جریان اصولگرا هستند، گفت: بیشتر این اختلافات و فتنه ها را جریان رقیب برای اصولگرایان درست می کنند. هرچند برخی افراد و گروه های درون اصولگرایی هم هستند که به دنبال میدان داری هستند و با این روش باعث ایجاد اختلاف می شوند.

وی در مورد نقش آیت‌الله یزدی در همگرایی اصولگرایان، خصوصا بعد از نشستن بر صندلی ریاست مجلس خبرگان، اظهار داشت: نزدیکی اصولگرایان صرفنظر از اینکه چه جایگاه و شخصیتی دارند به وحدتشان کمک می‌کند. البته اینکه ایشان بتوانند همانند آیت الله مهدوی کنی نقش محوری داشته باشند بستگی به این جلسات و نتایج خروجی آن و دیدگاه ها و نظراتی که مطرح می شود دارد.

این چهره اصولگرای مجلس تاکید کرد: نگاه ما فقط ناظر به انتخابات و لیست‌ها و افراد نیست بلکه نگاه ما این است که دیدگاه اصولگرایی در موضوعات مختلف به هم نزدیک شود، لزوما قرار نیست یک نفر در جریان اصولگرایی لیدر و رهبر شود، یعنی اصولگرایان می‌توانند گروهی با هم جمع شوند همانند همین گروه سه نفره تا بتوانند یک گروه مرجعیت را ایجاد کنند.

فرماندار سابق تهران در پیش بینی اینکه آیا اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم به وحدت می‌رسند، گفت: ما فقط امیدواریم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.029 seconds.