.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران:
‌برخی تنباکوهای میوه‌ای آغشته به کراک و شیشه است
دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: بعضی از تنباکوهای میوه‌ای به کراک و شیشه آغشته است.

به گزارش فارس، علیرضا مرادی بعد از ظهرپنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: هرگونه فعالیت در شهرستان‌ها باید با هماهنگی شورای استان انجام شود.

وی با بیان اینکه جذب خیران در این حوزه نیز باید در دستور کار باشد، گفت: پاک‌سازی نقاط آلوده در استان با همکاری نیروی انتظامی در دستور کار بود که همه 29 نقطه آلوده پاک‌سازی و ایمن شدند.


دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران با تاکید بر اینکه باید آمار درستی از تعداد معتادان منطقه داشت، تصریح کرد: دستگاه قضایی به‌خوبی وظایف خود را انجام می‌دهد.

به گفته مرادی لازم است فرهنگ‌سازی در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی باشد و همه کارمندان دستگاه‌های اجرایی نیز باید در طول سال شش ساعت آموزش در بحث مواد مخدر ببینند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت‌ها و آسیب‌های حضور مسافران و گردشگران در منطقه باید مورد بررسی قرار بگیرد.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به اینکه جلسات کمیته‌های ستاد باید مرتب انجام شود، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای جلوگیری از افزایش میل به مواد مخدر بهره گرفت.

این مسئول ادامه داد: بعضی از تنباکوهای میوه‌‎ای به کراک و شیشه آغشته است.

مرادی افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌توانند گرم‌خانه‌های بین‌راهی ایجاد کنند تا حداقل کارگران و افراد کم درآمد بدون سرپناه بتوانند شب‌ها استراحت کنند.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران با بیان اینکه با عزم ملی باید در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر وارد شد، گفت: در بحث مبارزه دستگاه‌های نظامی و قضایی فعالیت‌های خوبی دارند و انتظار داریم همه دستگاه‎‌های اجرایی به‌ویژه نهادهای فرهنگی در راستای پیشگیری فعالیت جدی‌تری داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.