.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اعتراض به تبعیض حقوقی بین معلمان و کارکنان دولت؛
تجمع سکوت فرهنگیان مازندرانی مقابل ادارات آموزش و پرورش+ تصاویر
شمال نیوز: حدود یک‌هزار نفر از معلمان ‌مازندر‌ان با تجمع در مقابل اداره کل آموزش و پرورش ‌استان و شهرستان‌ها نسبت به وجود تبعیض درآمد بین معلمان و سایر کارکنان دولت اعتراض کردند.

شمال نیوز: حدود یک‌هزار نفر از معلمان ‌مازندر‌ان با تجمع در مقابل اداره کل آموزش و پرورش ‌استان و شهرستان‌ها نسبت به وجود تبعیض درآمد بین معلمان و سایر کارکنان دولت اعتراض کردند.

به گزارش شمال نیوز، در این تجمع که صبح پنجشنبه مقابل اداره کل آموزش و پرورش مازندران واقع در خیابان فرهنگ ساری با عنوان سکوت اعتراض انجام شد، فرهنگیان با در دست داشتن پلاکارد به بیان انتظارات و دیدگاههای خودشان پیرامون دغدغه های مختلف آموزشی،شغلی و رفاهی پرداختند.

برطرف نمودن تفاوت شغلی میان معلمان و کارکنان سایر وزارتخانه ها و نهادها از لحاظ حقوق و مزایا،پرداخت به هنگام مطالبات،رسیدگی کامل به وضعیت غیر عادلانه معیشت فرهنگیان و اختصاص بودجه به آموزش و پرورش برای ساخت و استاندارد نمودن فضای آموزشی مطابق با استانداردهای بین المللی، از جمله مهم ترین درخواست های حاضران در این تجمع بود.

فراخوان این تجمع به صورت پیامک به تمام کارکنان آموزش و پرورش داده شده بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران دقایقی پس از شکل گرفتن تجمع فرهنگیان شهرستان ساری مقابل این اداره کل،در میان تجمع کنندگان حضور یافت.

سید علی قاسمی از آنان دعوت نمود با حضور در دفتر کارش به بیان دغدغه های صنفی خود بپردازند.اما تجمع کنندگان ترجیح دادند تا در مقابل اداره کل به تجمع خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار ما، مشابه چنین تجمعی در برخی دیگر از شهرستانهای مازندران برگزار شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 فروردين 1394
باید توجه داشت که با این وضعیتی که برای معلمان پیش آمده دانش آموزان نخبه و ممتاز ما علاقه ای برای انتخاب رشته دبیری و معلم شدن ندارند و چند سالی است که دانش آموزان متوسط به این رشته می روند و در آینده ای نزدیک شاهد آن هستیم که دیگر در این کشور از نخبه پروری خبری نخواهد بود دولت باید در جهت ارتقای جایگاه معلمان به گونه ای عمل کند که نخبگان و ممتاز ان جامعه معلم شوند تا جهش علمی که مد نظر رهبر معظم انقلاب و همچنین انتظار همه مردم و حتی نسل آینده است تحقق یابد به نظر من نگاه به اینکه حتی درصدی حقوق معلم را هم افزایش دهید این مشکل کم رنگ می شود ولی حل نمی گردد با ید یک نگاه استراتژیک به این معضل داشت همچنان که به مسائل دفاعی و امنیتی این نگاه وجود دارد زیرا نگاه ویژه به مسائل دفاعی یک نگاه کوتاه مدت است و نگاه به آموزش یک نگاه بلند مدت که نمونه عملیاتی آن همین پیشرفت هسته ای است
نا شناس 28 فروردين 1394
تا الانم ضعیفترین افراد میرفتن برای دبیری و معلمی عزیران زحمتکش آموزش و پرورش به نکته هم توجه کنند که تقریبا 5ماه از سال کاری در استراحت و فراق بال بسر میبرن
پاسخ ها به این نظر
معلم بابل 28 فروردين 1394
من معلم آموزش پرورش بابلم.رتبه 85 کارشناسی سال 83.رتبه دو ارشد دانشگاه تهران.رتبه یک کنکور دکترا دانشگاه تهران.
باسوادتریت کارکنان دولت در آموزش و پرورش هستند.معلمان مثله شما اضافه کار ندارن.مثل کارمندان دیگر مزایا ندارن.مثل شماها بن ندارن.حق مسکن ندارن.عزیز اگه معلمان نباشن بچه هات کجا میرن.تا حالا به این فکر کردی.
نا شناس 28 فروردين 1394
توهم می خواستی معلم شی
احسان 28 فروردين 1394
کارمندان سایر ادارات معادل 7 ماه بدون کار حقوق می گیرند( یک ماه مرخصی دارند+دوماه پاداش پایان سال+ماهی ده روز اضافه کار اضافه بر اضافه کار واقعی+بن+حق مسکن+کرایه+...)
نا شناس 29 فروردين 1394
بنده فرهنگی نیستم. مهندس کامپیوتر هستم. اما دغدغه آینده کشورم رو دارم. به نظرم جایگاه انسان سازی معلم ها واقعا با ارزش هست و باید واقعا جایگاه معلمی هم از نظر رفاه مالی و مادی و هم از نظر فرهنگی متفاوت باشه.
در حال حاضر با این وضع اسف بار تبعیض، نمی شه انتظار از معلمان رو رک بیان کرد و باید فقط شرمنده اونها بود.
باید معلم فراغ بال داشته باشه تا بتونه خودش رو بازپروری کنه. باید بتونه در مدارس انسان سازی اتفاق بیفته.
اگر توجهی به تعالیم دینی نداریم،‌ ای کاش کمی از کشور های بیگانه یاد می گرفتیم.
معلم 29 فروردين 1394
آقا یا خانم با سواد. تو که اینقدر با سواد هستی از کجا تعلیم یافتی. نکنه ....!!!!!!!!!
روشن 29 فروردين 1394
معمولا همه ی معلمها در ته کلاس شان ممکن است یک دانش آموز تخس و ننر داشته باشند که همیشه استدلال های غلط را در توضیحات خودشون بکار می برند .
البته اگر شما توان حضور در کلاس را داشته باشی معلم مثل یک سرباز در همه 12 ماه سال در کلاس حاضر خواهد بود . حالا این اقتضای قانون آموزش است که سه ماه از سال و 15 روز از عید تعطیل باشد . .
- 28 فروردين 1394
درسال1357وشالهاي قبل از ان حقوق معلمان ازسايركاركنان دولت فزوني داشت وازوجهه اي برخوردار بودند كه سايرين نداشتند تربيت يافتگان انها چنان شجاعتي درجبهه ها به خرج دادند كه افتخار ايران وايراني شده
پاسخ ها به این نظر
معلم بازنشسته 29 فروردين 1394
احقاق حق ما فرهنگیان فقط از طریق کسب کرسی های بیشتر در مجلس شورای اسلامی توسط فرهنگیان عزیز است پس بیاید اندیشمندانه به همکاران خود که صادق ترین افراد جامعه هستند رای دهیم تا بتوانند از حقوق ما دفاع کنند .
نا شناس 28 فروردين 1394
این درسته که معلمان باید ارتقا یابند چون بعضی ها هیچی دیگه بلد نیستند اما واقعا چه فرقی بین حقوق اینها با کارمندان سایر دستگاهها وجود داره. ولله شاید حقوقشون از بعضی از دستگاهها بیشتر باشه. معلمان عزیز چون متحدند و اعتراض میکنند صداشون به جایی میرسه اما بقیه نه.
آشنا 28 فروردين 1394
سلام اين دوستمون مثال خوبي آوردند ولي استدلال جالبي نياوردند زيرا پرداختن به امور دفاعي وامنيتي يك برنامه بلند مدت ميخواد جهت بازدارندگي از هرگونه تعدي وتجاوز بيگانگان(مانند برنامه ي صلح آميز هسته اي). تا امنيت نباشه معلم نميتونه سركلاسه درسش بره. واين مورد از نيازمندي هاي اوليه هرم مازلو است. لطفا اگر معلم هستيد با اين استدلال سركلاس حاضرنشيد زيرا دانش آموزان از ما جلوترند ودرك بالايي از مسايل را دارند. باتشكر
نا شناس 28 فروردين 1394
نه اینکه معلمای ما خیلی نخبه بودن
علی 28 فروردين 1394
زیبنده نیست در نظام اسلامی ما عده ای فرهنگی به بهانه کم بودن حقوق و مزایا تجمع کنند هم شان یک معلم بیش از اینهاست فردا دانش آموز نگاهش به یک معلم چگونه خواهد بود از طرفی معلمان هم باید شرایط کشور و نظام را درک کنند از طرفی مسئولان هم به فکر این قشر زحمت کش باشند .اگر مسئولان به فکر نیستند لااقل خود معلم ها حرمت خود را نگه دارند سنگینی و وقار خود را نگه دارند نگذارند حرمت و جایگاه معلم شکسته شود.خودشان را به کارمندان دولت ! کدام کارمند مخابرات برق یا ..چند تا دستگاه حقوق و مزایایشان خوب است خیلی از کارمندان مل ما کارمندان وزارت کشور با آن همه فشار و استرس و محیط سخت کاری و سیاسی حقوق و مزایایمان والله کمتر از آموزش و پرورش است . اما این نظام مال ماست باید تحمل کرد. عده ای برای نظام جان دادن ما امروز برای حفظ حرمت و جایگاه نظام کمی هم با سیلی صورت سرخ نگه داریم جای دوری نمی رود قربان شما بزرگواران بروم بخاطر اسلام دین و نظام شهدا
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 فروردين 1394
علی آقای عزیز؛ هرکسی حق دارد از حقوق خود دفاع کند ، وحتی لازم است ما این موضوع را به فرزندان ودانش آموزان خود نیز آموزش دهیم. لزومی ندارد وقتی انسان نابرابری ها را در جامعه ای ببیند و بگوید؛ اشکالی ندارد ، حرفی نزنیم و بگوییم که باید حرمت خودمنو حفظ نماییم . حرمت آنجائی حفظ می شود که شرمنده زن و بچه و مردم بدلیل بدهکاری مالی نشویم. عزیزم از شما پوزش می طلبم فقط از خودم دفاع کردم.
جعفر 28 فروردين 1394
همه چیز را به اسلام و دین بستن ، خطرناک است. در کجای اسلام گفته برای گرفتن حق خود اعتراض نکنید ولو اعتراض سکوت آمیز؟ شما علی خان ظاهراً نفست از جای گرم در می اید. کسی منکر رشادت شهدا نبوده و نیست. اینگونه مسایل را به خون شهدا گره نزنید لطفاً . حرمت ها با این مسایل شکسته نمی شود جانم. اگر اینطور بود و اعتراضی وجود نداشت باید جای تعجب می بود. شما اش خودتان را هم بزنید لطفاً به قشر معلم کاری نداشته باشید. خودمان میدانیم چگونه حق خودمان را بگیریم.
نا شناس 28 فروردين 1394
اگربه معلمان جامعه توجه نشود یعنی به آموزش بی توجهی شده وبسترجهت پدیدآمدن گروههای مختلف بی ارزشی پدید می آید گروه تروریستی جندالله یا داعش و....اشرار نمونه کم سوادی یا....
نا شناس 28 فروردين 1394
سلام، در نظریه روان شناسی آبراهام مزلو، از روان شناسان بزرگ جهان آمده است یکی از شرایط رسیدن به خودشکوفایی، تأمین نیاز های اولیه است و تا زمانی که این نیاز مرتفع نشود، نیاز به خودشکوفایی محقق نخواهد شد. لذا وقتی معلمی دغدغه ی فکری اش تأمین حداقلی نان شب اش باشد و تن به شغل های دیگری بدهد، دیگر نه تنها خودش ، خودشکوفا نمی شود، بلکه دانش آموزان اش که قرار است آینده ساز کشور شوند نیز خودشکوفا نخواهند شد ، جز انگشت شماری. ودیگر هیچ . شمال نیوز عزیز لطفا درج کنید تا مسئولان عزیز ما بخوانند. با سپاس فراوان.
فرمانداری بابل 28 فروردين 1394
کسی که طول روز و در طول یک ماه و بدتر از آن در طول یکسال به اندازه یک کارمند کار نمی کند برای چه حقوق اضافه باید بگیرد ساعت 8-12 در طو روز فقط 4 ساعت در روز و در هفته هم 4 روز در مدارس هست و در طول سال سه ماه تابستان و ایام نوروز تعطیل هست. در حالی که تمام دانش اموزان از روند اموزشی مدارس مجبورا کلاس خصوصی بروند...... قشر تنبل و کم کار جامعه حالا اعتراض هم می کند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 فروردين 1394
جنابعالي واقعا هيچ نميداني كه چرا معلم دو روز تعطيل هستش تو فرمانداري نشسته اين انواع رانت رو ميگيرين چه كاري انجام ميدين روزي 10دقيقه كارمفيد تو ايرانه ايا ميدوني معلم بايد مطالعه بكند ايا ميدوني معلم بايد سوال طرح بكند ايا ميدانيد معلم باي ورقه هاي امتحاني را تصحيح بكند اگر واقعا نميفهمي حرف نزن من با 22سال سابق تدريس دبير رياضي بايد ماهيانه 1300000تومان چيكار بايد كرد شمال نيوز دستت درد نكنه
نا شناس 28 فروردين 1394
برادر/خواهر عزیز، ما هم حاضریم مثل شما 24ساعته!!!!! کار کنیم اما حقوق کامل بگیریم. البته هروقت وارد سازمانی چون سازمان شما می شویم ، گره ای از ما باز نمی شود. چارچنگول (البته بعضی ها)، روی صندلی شان انگار روماتیسم گرفته اند.
نا شناس 28 فروردين 1394
این روش درستی نیست که معلمان در پیش گرفتند و مسئولین سکوت میکنند
دانش اموز 28 فروردين 1394
واقعا اینها چی میخان اصلا چی کار می کنند هفته 3روز محل کار هستند به بچه های مردم درس یاد نمیدن میگن بیان کلاسهای خصوصی ما تابستون هم 3ماه تعطیل هستند.دولت بیاد یک مصوبه بذاره افزایش حفوق به شرط عدم تعطیلی تابستون....لطفا تایید بفرمایید
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 28 فروردين 1394
تو اگه درس خون بودي ختما از معلمها تعريف ميكردي حتما از اون تنبلها هستي
ادیب 28 فروردين 1394
ما ز یاران چشم یاری داشتیم
در پاسخ به دوستانی که مخالف رفاه فرهنگیان هستند و همیشه صحبت از فراغت تابستانی و... دارند:
۱کارمندان دیگر دستگاه ها یک ماه مرخصی و دو ماه پاداش دارند
۲ ". ". ". دست کم ۱۸۰ ساعت اضافه کار دارند(که معادل ۱۵ روز حقوق ما و در سال می شود ۶ماه)
۳. " ". " هدایا متفاوت به مناسبت های گوناگون دارند
۴. ". ". ". امکانات رفاهی از طرف سازمان برای خانواده شان فراهم است
۵. ". ". ". از اجر و قرب خاصی برخوردارند
و ...........................

آیا هیچ یک از موارد ذکر شده برای این قشر نجیب و ساعی فراهم است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا به دیده ی انصاف بنگرید!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 28 فروردين 1394
...... اینا به چی اعتراض میکنن؟؟؟؟ سالی به دوازده ماه که تعطیلنن. همین حقوق و مزایایی که الان دارند هم از سرشون زیاده. شمال نیوز میدونم مثل همیشه نظرمو نمایش نمیدی، شما هم به درد نمیخورید با این اطلاع رسونیتون.
بی نام 28 فروردين 1394
نما یند گان مجلس هنگام تعیین بودجه کجا بودند؟
احمد 27 فروردين 1394
معلمان عزیز در سال چند ماه را استراحت دارند ؟ وکارکنان چقدر؟ معلمان در هفته چند ساعت می روند سرکار وکارکنان چند ساعت را؟ انصاف هم چیز خوبی هست
پاسخ ها به این نظر
احسان 28 فروردين 1394
کارمندان سایر ادارات معادل 7 ماه بدون کار حقوق می گیرند( یک ماه مرخصی دارند+دوماه پاداش پایان سال+ماهی ده روز اضافه کار اضافه بر اضافه کار واقعی+بن+حق مسکن+کرایه+...)
حسین 29 فروردين 1394
قبرستان
نا شناس 27 فروردين 1394
خدایا کارکنان فرمانداریها بابت کمی حقوق کجا تجمع کنند به داد این عریزان برسید قابل توجه استاندار
پاسخ ها به این نظر
رضا 28 فروردين 1394
کارکنان فرمانداری اگر ناراضی هستند بروند خانه ما هستیم.
نا شناس 29 فروردين 1394
اگر عرضه داشتي كارمند فرمانداري مي شدي پس دهنتو ببند
حسن 27 فروردين 1394
چقدر پررو هستن بخدا این معلم ها. سه ماه تابستون تعطیل. 13روز نوروز رو تعطیل هستن. از 20اسفند هم تعطیل هستن. من نمیدونم اینا دیگه چی میخان
فرهاد 27 فروردين 1394
معلم ها فقط روزی 6 ساعت کار می کنند تا نوروز تعطیل ،پنجشنبه تعطیل ، تابستون تعطیل ، تازه درس دادنشون از 20 فقط 5 ، حقوقشون کی گفته کمه تاز اگه به تعداد روز حساب شه از حقوق یه مدیر هم ببشتره ، وجدان ندارند حاضرم معلم بشم اینها استعفا بدن کلی جوون راضی هستند با همین حقوق مزایای الان تجربشون شاید کم باشه ولی سوادشون هم بیشتر بلدن چجوری درس بدن.
والسلام
کتابدار گلستانی 27 فروردين 1394
سلام معلمان عزیز. اگه شما از وضعیت حقوقتان معترضید با وجود اینکه حدود یک و نیم برابر ما حقو ق می گیرید و برعکس ما که هر روزه باید سرکار باشیم کلی تعطیلات دارید ...
پاسخ ها به این نظر
رضا 28 فروردين 1394
بحث شما هم جداست. معلمان با دانشگاه و ...مقایسه میشوند.
نا شناس 27 فروردين 1394
سلام حرف بجايي مي زد آقايي جاسبي يه جورايي ميشد بهش حق داد وقتي درباره وضعيت بدحجابي و وضعيت نامناسب بعضي دانشجويانش ازش پرسيدند شنيديم با اين مضمون مي گفت: از من توقع دارين تو اين 3-- 4 سال روي جواناني كه شخصيتشون شكل گرفته كار كنم و در آنها تغيير به وجود بيارم در صورتي كه اين فرد 12 سال از دوران كودكي تا جواني اش را در اختيار آموزش وپرورش بود و من اينجوري تحويل گرفتم كه مي بينيد.
هانی 28 فروردين 1394
12ماه 4 ماه راحت تعطیلا اعتراض به حقوق هم می کنند .... برم
پاسخ ها به این نظر
احسان 28 فروردين 1394
کارمندان سایر ادارات معادل 7 ماه بدون کار حقوق می گیرند( یک ماه مرخصی دارند+دوماه پاداش پایان سال+ماهی ده روز اضافه کار اضافه بر اضافه کار واقعی+بن+حق مسکن+کرایه+...)
صادق 28 فروردين 1394
باید به حقوق. معلمین توجه شود وافزایش یابدحقوق حقه آنها
ناشناس 28 فروردين 1394
ماشاالله معلمان که همه در سطح عالی آموزش هستند.
نا شناس 28 فروردين 1394
روحانی متشکریم اونایی که به احمدی نزاد می تاختند کجایند چرا لال شدند هر موقع اصلاح طلبها اومدند رو کار تجمع شروع میشه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 فروردين 1394
آخه زمان آقای دکتر احمدی نژاد وضع مادی معلمان عزیز ، اینگونه نبود. مردم همانند، عوض که نشدن.
احسان 28 فروردين 1394
شمال نیوز یک سویه نظرات مخالف را نزار.
فرهنگی قانع ازچمستان 28 فروردين 1394
معلمان عزیزوجدانتان راقاضی کنیدبه اندازه دریافتی مندرج درفیش،تلاش داریدبرخی ازمعلمان درچمستان هفته ای یک ساعت تدریس ندارندوابلاغ صوری دارندومخصوصامعلمان مازاد،که بیشتروقت خودرابرای تبلیغات انتخابات آقای ،((ع -ف ))صرف میکنیدویادربنگاه معاملات ویاویزیتوری وپیگیرساخت وسازویلاهای آقایان تهرانی هستیدوتدریس رارهاکردیدالبته این بی اهمیتی به واکنش به مدیرغیربومی ادره نیزبرمیگردد .نابرده رنج گنج میسر نمیشود مزدآن گرفت که جان برادرکارکرد.
عباد 28 فروردين 1394
اولا تنها حقوق معلم ها کم نیست بلکه دستگاههای فرهنگی دیگر هم وضعیت شعب ابوطالبی دارند و دولتها بی توجه هستند !! ثانیا دستگاههایی مثل نفت ، مخابرات - تامین اجتماعی - برق-و وزارتخانه های دیگر حقوقی کاملا متفاوت پرداخت میکنند و تبعیض آشکار معلوم هست ثالثا فرهنگیان زیادی بعنوان نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور دارند در حالی که دراین مورد کاری نکردند متاسفانه در حق برخی کارمندان در رابطه با پرداخت حقوق واقعا ظلم شده است
روح الله 28 فروردين 1394
رویه بدی بین معلما جا افتاده که بدون فکر و تعقل سریعا تجمع میکنن و خودشونو با بقیه مقایسه میککن. اولا ساعات کاری فرهنگیا با بقیه کارمندا قابل مقایسه نیست و ثانیا میزان حقوق دریافتیشون با اکثر کارمندای دولت برابر و حتی بیشتر از بعضی کارمندای دیگه است. به عنوان مثال کارمندای وزارت کشور به عنوان مهمترین وزارت خانه داخلی و نهاد سیاست ساز و حاکمیتی که برگزاری انتخابات یکی از مهمترین وظایف محوله به این نهاد است از نظر حقوق و مزایا نسبت به معلمینی که 6ماه سال تعطیلن درجایگاه پایین تری قرار دارن.ولی به دلیل فهم سیاسی و حاکمیتی بالا از اعتراض به شیوه به اصطلاح فرهنگیان امتناع کرده و با اینده نگری و شعور سیاسی از تحمیل فشار به نظام مقدس اسلامی اجتناب میکنند.
كريم 28 فروردين 1394
آقاي ناشناس كه خودت را معرفي نكردي ما لال نشديم اخه اصلاح طلبان هيچ وقت توجهي به معلمان نداشتند و در دوره احمدينژاد منزلت معلم ارتقا يافته بود من خودم در دوره احمدينژاد قبول شدم با حقوق 330000تومان تا اخر دولتش حقوقم 1200000تومان شد تازه اينقر بين كارمندان فرق نميگذاشت از ان وقتي كه نجفي راي نياورد اقاي روحاني با ما لج كرد ماهم جوابش را هنگام انتخابات با راي دادن به احمدي نژاد خواهيم داد
كريم 28 فروردين 1394
کارمندان سایر ادارات معادل 7 ماه بدون کار حقوق می گیرند( یک ماه مرخصی دارند+دوماه پاداش پایان سال+ماهی ده روز اضافه کار اضافه بر اضافه کار واقعی+بن+حق مسکن+کرایه+...)
محمد 29 فروردين 1394
خب معلمان عزیز 3ماه تابستان که تعطیلید درحدود1ماه عیدهم که تعطیلید وسط هفته روهم که کامل مدرسه نمیریدتازشم 8صبح میریدتا12 اونوقت انتظار دارین مثل ماکه شیفت شبیم و7غروب تا7 صبح سرکاریم بیداریم وتعطیلات هم نداریم حقوق بگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعاجالب
پاسخ ها به این نظر
علی 1 ارديبهشت 1394
محمد آقا وقتی شما میری سرکار وقتت رو توی خونه صرف مطالعه کارت می کنی؟
ولی یک معلم برای اینکه فردا بره سرکلاس باید خودش رو آماده کنه ، طرح درس داشته باشته ، سوال طرح کنه ، پاسخ های بچه ها رو تصحیح کنه ....
یعنی به ازای 5 تا 6 ساعت تدریس خودش باید حداقل 3 ساعت مطالعه داشته باشه
در ضمن یک معلم در هر روز فقط یک درس رو تدریس نمی کنه که نیاز به مطالعه نداشته باشه
بلکه حداقل در روز 3 تا کتاب رو باید تدریس کنه
شما چی ؟
بچه خودت ساعت 7 صبح می ره مدرسه تا بیاد خونه ساعت 1.5 - 2 میشه معلم هم همپای بچه ها است
این بی انصافیه که اینطوری در باره شغل معلمی قضاوت کنین
مگر کار معلم با کار استاد دانشگاه متفاوت است، چطور درباره اساتید دانشگاه اینطور صحبت نمی کنید همین که به معلم رسیدین اون رو با یک کارگر مقایسه می کنید
تا زمانی که این فرهنگ بر جانعه حاکم باشه نه تنها گره ای از مشکل معلمان باز نمی شه بلکه همواره باید شاهد سقوط جامعه در همه ابعادش باشیم
« إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ »
در حقيقت، خدا حال قومى را تغيير نمى‏دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند
فرهنگی میاندورودی 29 فروردين 1394
فرهنگیان عزیز بیاید به همکار ان خودمان رای بدهیم تا به مجلس بروند که بتواند از حقوقمان دفاع کنند ، تلاش کنیم کرسی بیشتری بنفع خود در مجلس تصاحب کنیم که احقاق حق برای ما بکنند فقط در این صورت موفق خواهیم شد . تا کی سنگ دیگران را به سینه بزنیم و به غیر همکار رای بدهیم که آموزش و پرورش و معلم را که صادق ترین و سالم ترین افراد جامعه هستند را نشناسند و از ما برای رشد خود استفاده کنند در صورتیکه تحصیلکرده ترین و بیشترین تحصیلکرده ها از ما هستن و دیگران از ما به نفع خود استفاده میکنند.
عبدالله 29 فروردين 1394
من هم یک کارمند دادگستری با مدرک کارشناسی ارشد از بدو استخدام هستم و از یک معلم با مدرک دیپلم هم کمتر حقوق میگیرم ولی به خودم اجازه نمی دم اعتراض کنم و تنش اجتماعی ایجاد کنم تا دشمنان این کشور خوشحال بشن . آیا معلم ها تو این کشور واقعا سواد دارن پائین ترین رتبه کنکور میرن دبیری و اگه خوب به وظیفه خودشون عمل کنن این همه کلاس خصوصی و کلاس کنکور نداریم کجای دنیا این همه کلاس خصوصی هست .چرا معلما فکر میکنن مردم و کشور به اونا بدهکار هست این پول بابا و کلاس خصوصی و تلاش دانش آموزان هست اگه به جائی میرسن.این مردم هیچ دینی به معلما تو این کشور ندارن به هصوص بعد از انقلاب که مفت حقوق گرفتن .و همشون تو کاره بیرون بنگاه داری و دلالی و مایه رفتن واسه این و اون و کلاس خصوصی و سر کیسه کردن مردمن . واقعا مشکل اصلی این مملکت این معلم های پر ادعا هست.
پاسخ ها به این نظر
روشن 29 فروردين 1394
آفرین
مشکل تعدادی معلمان پر ادعا هستند که حرمت دستگاه را بخاطر منافع مادی بیشتر خراب می کنند . وگر نه معلمی هنوز قداست خودش را داراست . در دست گرفتن مشاغل کاذب و کلاسهای خصوصی حرمت معلمی را بشدت کاهش داده است
نا شناس 29 فروردين 1394
سلام می یک فرهنگی هستم وابسته به هیچ جناحی نیستم ولی خدایی حاجی بابایی در افزایش حقوق کارهای خوبی انجام دادولی بعضی از کارهای ایشان بی مورد بود مثل اجرای طرح 6-3-3 و بکار گیری نیروهای بی مهارت در امر آموزش ر-دادن امکانات آموزش وپرورش به وزارت علوم اطعام دهی در ایام ماه مبار ک رمضان - تک رای بودن و اهل مشورت با نظرات کارشناسان نبوده است .....
نا شناس 29 فروردين 1394
یک نگاهی معلمان عزیز به حقوق فنی وحرفه ای داشته باشین بد نیست پائین ترین اشل حقوقی را دارند هرچه ما می گوئیم انگار یاسین ...........
نا شناس 29 فروردين 1394
من یکی از کارشناسان یکی از سازمانهای همین استان هستم با سابقه 26 سال ماهیانه مبلغ 15/850/265 ریال حقوق میگیریم و هر روز از ساعت 6 از بابل حرکت و ساعت 7/15 دقیقه کارت می زنم و بعد از ظهر ساعت 2/5 تعطیل و ساعت 15/50 دقیقه مجددا به مقصد میرسم یک معلم لیسانس هفته ای 16 ساعت کلاس دارد و بقیه وقت را صرف کلاس خصوصی میکند و درآمد هنگفتی از این کلاسها عایدش می شود قدیمها وضع اینطوری نبوده الان معلمها برای خودشان دکان باز کرده و سر کلاس درس نمدهند و به والدین می گویند درس فرزند شما ضعیف است و باید معلم خصوصی بگیرید و والدین مجبور می شوند به خواسته آنان عمل کنند و خیلی از ما بیشتر حقوق هم دریافت می کنند
سید 29 فروردين 1394
اگر سیستم آموزش و پرورش درست بشه و معلمها تابستانها و پنج شنبه ها موظف به حضور در کلاسها ی ضمن خدمت و بروز رسانی اطلاعات خودشون بشن کاملا" حق با معلم هاست و اگر قرار باشه معلمی سی سال با اطلاعاتی که در حین استخدام داشت تدریس بکنه و از 365 روز سال که حدود 310 روز کاری که کارمندان سر کار میرن یعنی حدود 2184 ساعت و معلمها حدود 160 روز کاری در سال دارند که میشود حدود 900 ساعت در سال این حقوقی که الان داره میگیره هم خیلی زیاد است
محمد س 30 فروردين 1394
با سلام به داد ما کارمندان سازمان فنی و حرفه ای برسید نه اضافه کار نه مزایا نه بن نقدی و هیچ . گوش شنوایی پیدا نمیشود به داد ما برسد این درد را به کجا بریم . کی بی عدالتی ها پایان میرسد . خدایا به دا ما برس . نفرین بچه های ما بالای سر شماست
حمید 31 فروردين 1394
کارمندان سایر ادارات معادل 7 ماه بدون کار حقوق می گیرند( یک ماه مرخصی دارند+دوماه پاداش پایان سال+ماهی ده روز اضافه کار اضافه بر اضافه کار واقعی+بن+حق مسکن+کرایه+...)
مجید 31 فروردين 1394
کارمندان سایر ادارات معادل 7 ماه بدون کار حقوق می گیرند( یک ماه مرخصی دارند+دوماه پاداش پایان سال+ماهی ده روز اضافه کار اضافه بر اضافه کار واقعی+بن+حق مسکن+کرایه+...)
وحید 31 فروردين 1394
کارمندان سایر ادارات معادل 7 ماه بدون کار حقوق می گیرند( یک ماه مرخصی دارند+دوماه پاداش پایان سال+ماهی ده روز اضافه کار اضافه بر اضافه کار واقعی+بن+حق مسکن+کرایه+...)
محمد 31 فروردين 1394
عده ای از پزشکان و مهندسان نزد مرکل صدر اعظم آلمان رفتند و شکایت کردند که چرا در آلمان حقوق آنها و معلمان یکسان نیست؟(یعنی چرا حقوق معلمان بیشتر است؟)و جواب جالب مرکل که می گوید چطور می شود حقوقتان از افرادی که شما را تربیت کرده اند بیشتر باشد؟در کشور ما فکر مسئولین،دولت،مجلس،و بقیه افراد جامعه نسبت به آموزش و معلمین چگونه است و حتی کشورهایی مثل کشور عراق که دائما جنگ و خونریزی میباشد افکارشان نسبت به آموزش کشور صد برابر ما بهتر میباشد.عزیزان دقت کنید اگر ما به آموزش و پرورش یک کشور توجه بکنیم اینها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آینده است بیشتر دقت نماییم و مثل بعضی از مسئولین بیسواد ما که مفت مدرک گرفتند حرف های بیهده و عبث نزنیم.اگر آلمان ژاپن و ... یک کشور مترقی شد به آموزش و پرورش رسیدند که جاهای دیگر بصورت خودکار آباد و پیشرفته در همه زمینه ها شدند.یک مقداری به حرف هایی که میزنید دقت نمایید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.