.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدام بی شرمانه دختر عاشق پیشه با تازه داماد
رئيس پليس فتا استان البرز صبح امروز از دستگيري فردي که اقدام به انتشار تصاوير خصوصي و هتک حيثيت نموده بود، خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ يزدان نيکنام رييس پليس فتا استان البرز در تشريح اين خبر گفت: چندي پيش مردي با در دست داشتن شکواييه‌اي از دادسراي ناحيه يک کرج به اين پليس مراجعه و از انتشار تصاوير جشن عروسيش در شبکه هاي اجتماعي خبر داد.

نيکنام تصريح کرد: با توجه به حساسيت موضوع تيم ويژه‌اي از کارشناسان اين پليس اقدامات ويژه اي را به منظور شناسايي عامل انتشار عکس‌ها آغاز کرده و بلافاصله با بررسي هاي کارشناسانه و به کارگيري آخرين شيوه هاي کشف نوين جرم در فضاي سايبري موفق شدند تا رد متهم را در يکي از مناطق کرج شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير و به اين پليس منتقل کنند.

رئيس پليس فتا استان البرز افزود: ماجراي انتشار تصاوير خصوصي با رودرو شدن شاکي و متهم پاياني تلخ داشت، چرا که مسبب اين عمل کسي نبود جزء يکي از اقوام نزديک تازه داماد.

اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: در بازجويي فني از متهم مشخص شد که انگيزه وي از انتشار تصاوير خصوصي ناکامي در ازدواج با شاکي بوده است.

متهم در ادامه اعترافات خود بيان داشت که از دوران نوجواني به شاکي علاقمند بودم به طوري که به کسي جز او نمي توانستم فکر کنم و در خيالم تصور مي‌کردم که او هم به من علاقمند است و ما مي توانيم با هم ازدواج کنيم ، ولي چندي پيش متوجه شدم که وي قصد ازدواج با شخص ديگري را دارد، از آنجا که ديگر راهي براي ممانعت از اين ازدواج نمي ديدم چاره را در انتشار تصاوير جشن عروسي آنها ديدم چراکه فقط اين کار مي توانست مرا از کابوس ازدواج مرد روياهايم خلاص کند.

سرهنگ نيکنام در پايان به شهروندان توصيه کرد: هرگز فايل‌هايي مانند عکس، فيلم و کليپ‌هاي خانوادگي را در رايانه تبلت ، لب تاب و گوشي تلفن همراه خود نگهداري نکرده و سعي کنند با تهيه يک حافظه جانبي کليه فايل هاي شخصيشان را در آن ذخيره و در يک جاي امن نگهداري کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.