.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم استاندار مازندران ؛
مدیرکل بحران استانداری منصوب و معارفه شد
شمال نيوز: در پایان این مراسم از خدمات رستم زرودی، مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری تقدیر شد و مدیر کل جدید مدیریت بحران استانداری مازندران معرفي شد.

با حکم استاندار مازندران، مدیرکل مدیریت بحران استانداری منصوب و معارفه شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، علی نبیان صبح امروز در جلسه معارفه مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، با اشاره به اهمیت و حساسیت بالای کار این اداره کل، بیان داشت: میزان حوادث طبیعی در مازندران زیاد است و این امر نیازمند مدیریت جامع و اصولی است.

وی افزود: در مجموعه مدیریت بحران وجود هم دلی و هم صدایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه حجم کار بالاست و هرثانیه می بایست به مردم خدمت رسانی کرد.

معاون عمرانی استانداری مازندران، خدمت رسانی به مردم را وظیفه همه مدیران دانست و گفت: منویات مقام معظم رهبری و رییس جمهور را ما مدیران باید ساری و جاری کنیم و در امور تدبیر کنیم تا امید در مردم ایجاد شود.

نبیان هماهنگی و تطبیق اطلاعات جمع آوری شده از دستگاه ها و فرمانداری ها را بسیار مهم و یکی از وظایف حساس مجموعه مدیریت بحران دانست.

وی تاکید کرد: موضوع آموزش هم یکی از امور ضروری و قابل اهمیت در مدیریت بحران است که باید برای همه مدیران، فرمانداران و بخشداران درنظر گرفته شود.

در پایان این مراسم از خدمات رستم زرودی، مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری تقدیر شد و علی اصغر احمدی به عنوان مدیر کل جدید مدیریت بحران استانداری مازندران معارفه شد.

گفتنی است علی اصغر احمدی پیش از این، معاونت بنیاد مسکن استان مازندران را به عهده داشت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد پور 25 فروردين 1394
این حسن انتخاب را به خود ایشان و کلیه حوزه های مرتبط در استان تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت برای این مدیر شایسته دارم
عبادي 25 فروردين 1394
با سلام خدمت مهندس احمدي
انتخاب شايسته جنابعالي را به سمت مديركلي مديريت بحران استانداري تبريك عرض نموده و توفيق درجات عاليتر رااز خداوند خواستارم.
نا شناس 25 فروردين 1394
مهندس احمدي از مديران اجرايي لايق استان كه سالهاي سال خدمات ارزنده شان در بنياد مسكن مازندران زبانزد همگان بوده توفيق ايشان را در عرصه جديد مديريت بحران ارزو منديم
ج الف 25 فروردين 1394
جناب آقای مهنس احمدی انتخاب جنابعالی را تبریک عرض می نمایم
امير 24 فروردين 1394
ضمن تقديروتشكر از حسن انتخاب جناب آقاي دكتر فلاح درانتصاب آقاي مهندس احمدي بعنوان مديركل بحران انشاء الله كه از اين مسؤليت سنگين همانند بنيادمسكن موفق و سربلند باشند
ق مهدی وند 24 فروردين 1394
با سلام خدمت جناب آقای مهندس احمدی انتخاب بجا و شایسته شما در مدیریت بحران استانداری تبریک عر ض نموده و آرزوی موفقیت رو از خداوند خواستارم.
ناشناس 24 فروردين 1394
مهندس احمدی مدیری بسیار توانمند و دلسوز هستند از حسن انتخاب ایشان در این عرصه خرسندم و به مردم مازندران تبریک عرض میکنم
بابك جان محمدي 24 فروردين 1394
با سلام ..
انتخاب بجا و شايسته جنابعالي را بعنوان مدير كل مديريت بحران استانداري تبريك عرض نموده و آرزوي موفقيت در تمام مراحل زندگيتان را دارم.
سوادکوهی ریکا 25 فروردين 1394
بنده هم این انتخاب رو خدمت مهندس احمدی وتبریک عرض میکنم وامیدوارم همانطوری که با حضورایشان درمعاونت عمران روستایی بنیاد مسکن مازندران تحولی ایجاد با همان صلابت ونواوری دراین جایگاه بدرخشند
علیرضارصایی 25 فروردين 1394
با سلام خدمت مهندس احمدي
انتخاب شايسته جنابعالي را به سمت مديركلي مديريت بحران استانداري تبريك عرض نموده و توفيق درجات عاليتر رااز خداوند خواستارم.
غلامرضافقیهی 25 فروردين 1394
سرور ارجمند
جناب اقای مهندس احمدی
این انتصاب که نشان ازدرایت ولیاقت حضرتعالی دارد روتبریک عرض می نمایم وارزوی توفیقات روزافزون ، همانند گذشته ازحداوند منان خواهانم
حميد 25 فروردين 1394
با سلام
با تشكر از جناب آقاي دكتر فلاح استاندار لايق و شايسته استان مازندران ، انتخاب بجا و مناسب ايشان براي مديريت، مديريت بحران استان مازندران جناب آقاي مهندس علي اصغر احمدي را كه از مسئولين خدوم و با تجربه استان و داراي تجربه لازم در اين زمينه باقبول مسئوليت از زمان سيل شهرستان نكا مي باشد را به هر دوي اين عزيزان تبريك عرض مي نمايم و براي آنها آرزوي سرافرازي و سربلندي دارم .
احمدی لاجیمی 25 فروردين 1394
باسلام وعرض تبریک به آقای مهندس احمدی که تاکنون همیشه منشا خیر در روستاهای استان بوده وآرزوی توفیق بیشتر برای این مهندس توانمند را از خداوند مسئلت دا رم واز طرف اهالی محترم روستای لاجیم سوادکوه به ایشان تبریک میگویم
کریم 25 فروردين 1394
هیچ یک از روستاهای سوادکوه رو کمک و مساعدت نکرده است. و تنها مدیری هستند که او را سوادکوهی نمی دانیم.
پاسخ ها به این نظر
سوادکوهی ریکا 26 فروردين 1394
با سلام خدمت اقا کریم عزیز
مدیر باید استانی فکر کنه نه شهرستانی . حتی اگه تو اون شهرستان دنیا اومده باشی.
شما اگه بررسی در تغییرات عمرانی در روستاهای سوادکوه نمایید .مطمنا خیلی چیزها رو مشاهده می کنی. که در دوره مدیریت ایشون این اتفاق ها افتاد.
حتی اگه شما مهندس رو ،سوادکوهی ندونین !!!!!
احسان دادوتبار 25 فروردين 1394
با سلام خدمت جناب آقای مهندس احمدی انتخاب بجا و شایسته شما در مدیریت بحران استانداری تبریک عر ض نموده و آرزوی موفقیت رو از خداوند خواستارم.
ناشناس 25 فروردين 1394
تبریک به آقای مهندس احمدی . امیدوارم تجربیات جنابعالی همچنان به کمک بنیاد بیاد چرا که بنیاد مسکن به تجربه مدیریتی شما نیاز دارد .
محمد گرزین تبار 25 فروردين 1394
با سلام
جناب اقای مهندس احمدی سوادکوهی
این انتصاب بحق که نشان از شایستگی ولیاقت حضرتعالی که از افتخارات سوادکوه بزرگ هستین را به جنابعالی و همولایتی های با کفایت و توانمند دیارمان تبریک عرض می نمایم وارزوی توفیقات روزافزون جنابعالی را در تمامی مراحل ازحداوندمتعال مسئلت دارم .
علي يونسي 26 فروردين 1394
جناب آقاي مهندس احمدي
انتصاب شايسته جنابعالي رابعنوان مديركل بحران استانداري مازندران تبريك عرض مينمايم.واميدوارم درتمامي مراحل زندگي تان موفق وسربلند باشيد.
آقاتژاد 26 فروردين 1394
با سلام
تقدير و تشكر فراوان از آقاي دكتر فلاح به علت حسن انتخاب و
تبريك بي نهايت به آقاي مهندس احمدي ضمن آرزوي موفقيت بيش از پيش در عرصه مديريتي استان
سينا آهنگران 26 فروردين 1394
جناب آقای مهندس احمدي
انتصاب شایسته حضرت عالی را به سمت مدير كل بحران صمیمانه تبریک عرض می نماییم و آرزوي موفقيت ، سرافرازي و سربلندي را براي شما و خانواده محترم از خداوند متعال خواستارم. من نيز معتقدم بنياد مسكن و ساير دستگاه هاي حاكميتي ، اجرايي و ......همانند گذشته ، نيازمند تجربيات شما در سال هاي آتي مي باشند.
محمد داوديان 26 فروردين 1394
مهندس علي اصغر احمدي ، در مديريت بي همتا ، در اخلاق نمونه و از جمله شايسته ترين مديران اجرايي اين مرز و بوم هستند .
بنده دوران سربازي ام و بعد از آن پنج سال در خدمت ايشون بودم .
نظم و ترتيب در كار و زندگي ، احترام به كارمندان زير دست از جمله خصوصيات بارز ايشان و شعار ؛ سرعت ، دقت و صراحت ، سرلوحه كاري ايشان بوده كه به ما نيز آموختند.

بسيار خرسنديم از اين ارتقاء درجه شغلي ايشان و متأسف به خاطر آنكه نمي توانيم ديگر در ركاب اين مرد بزرگ به مردم كشورمان خدمت كنيم.

سلام و درود هميشگي ما به اين مرد هميشه پر تلاش عرصه ي آباداني ميهن عزيزمان ايران .
فروزانفر 26 فروردين 1394
با سلام
جناب اقای مهندس احمدی
انتصاب شايسته جنابعالي را به سمت مديركلي مديريت بحران استانداري که نشان از لیاقت وشاستگی شما است تبريك وتهنیت عرض نموده و توفيق درجات عاليتر رااز خداوند متعال برای شماخواستارم.
اسدي 26 فروردين 1394
ضمن عرض سلام خدمت مهندس احمدي اتتصاب شايسته جنابعالي راتبريك عرض نموده انشاا..دراين امرخدمت رساني خطيرموفق ومويدباشيد.دفترمديريت بحران شهرستان فريدونكنار
نوری کیا 26 فروردين 1394
با سلام
انتصاب مدیر توانمند جناب مهندس احمدی بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم
سیدقدرت الله شریفی 26 فروردين 1394
بنده ازصمیم قلب سمت جدید برادرارزشی جناب مهندس احمدی تبریک عرض نموده وآرزوی توفیق روزافزون راازخداوندبزگ خواهانم
مسعود زعفراني 26 فروردين 1394

جناب اقای مهندس احمدی
سلام عليكم
انتصاب شايسته جنابعالي را به سمت مديركلي مديريت بحران استانداري که نشان از لیاقت وشاستگی شما است تبريك وتهنیت عرض نموده و توفيق درجات عاليتر رااز خداوند متعال برای شماخواستارم.
مسعود زعفراني
معاون پايانه شرق استان
محمود 26 فروردين 1394
سلام علیکم
امیدوارم هیچ موقع به بحران نخوریم تا نیاز به مدیرکل بحران داشته باشیم.
(بلند بگو آآآآآآآآآمین)
دهیاری باغدشت 25 فروردين 1394

با سلام خدمت جناب آقای مهندس احمدی انتخاب بجا و شایسته شما در مدیریت بحران استانداری تبریک عر ض نموده و آرزوی موفقیت رو از خداوند خواستارم.
مردم 27 فروردين 1394
مديركل بعدي انشاء الله آقاي مهندس جواد اصغري هستند.
رازقي 27 فروردين 1394
با سلام خدمت جناب آقای مهندس احمدی انتخاب بجا و شایسته شما در مدیریت بحران استانداری تبریک عر ض نموده و آرزوی موفقیت شما را از خداوند بزرگ خواستارم.با توجه به توانمندي كه در شما وجود دارد مطمئناً يك مدير موفق خواهيد بود
مهدی فهیمیان دهیار اسرم 27 فروردين 1394
با سلام محضر جناب آقای مهندس احمدی مدیرارزشمند و اخلاق مدار این انتصاب شایسته را به حضرتعالی تبریک عرض نموده و توفیقات شما را در این مسئولیت مهم از خداوند منان مسئلت می نمایم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.