.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آری اینچنین است برادر....
اردشیر تیموری

شمال نیوز : دولت بر آمده از تدبیر وامید در شرایطی سکان اجرایی کشور را در دست می گرفت که همگان بر این باور بود ه اند که این نهال نوپا ریشه خوشه های تازه خود را با مدیریت جوان آبیاری می کند .

اما دولتی که در بالاترین میانگین سنی نسبت به دولتهای پیشین قرار گرفت ، گویی جوان پروری در عرصه مدیریت والبته مهمترین مقوله یعنی سپردن پستهای مدیریتی به دست توانمند و لایق فرزندان شهدا وانقلاب در دستور کار تدبیری ها نبوده است !

وقتی جوان لایق وبا تدبیری به فرمانداری یکی از شهرستانهای استان برگزیده شد ، بارقه امید درخشید اما هیچگاه بایک گل بهار نیامد واین مسیر تداوم وسرعت نگرفت !

وجود تنها فرزند شهیدتحصیل کرده وشایسته دردستگاه راه شهرو سازی و مدیریت وی ب یکی از شهرستانهای مرکزی استان وگزینه های تک ستاره ای دیگر نتوانست امید تکرار جوانان لایق و ارزشی در عرصه مدیریت را بی افزاید و مدیرانی که باید تعدادشان در سیستم مدیریتی استان افزوده شود و متاسفانه این جریان تداوم وتوسعه نپذیرفت.

باید بدانیم این عزیزان نمونه هایی موفق در عرصه مدیریتی و اعتماد هستد که باید توسط مدیران ارشد استان بیشتر شناسائی و بر مسئولیت ها منصوب شوند .

آری سپردن مسولیت به افرادی که دارای پشینه واصالت انقلابی می باشند وبه راستی اهلیت دارند باید حجت شود چرا که آنان ، انقلاب را در مسیر حقیقی خود می خواهند ومانند همیشه از خود وابروی خود هزینه خواهند کرد .

متاسفانه امری که در استان مازندران مقوله ای کم توجه پنداشت شده است نادیده انگاشتن توانمندی و تعهد یادگاران شهدا است تا جایی که حتی در دستگاه  فرهنگی استان ، هیچ عزیزی از فرزندان شهدا در راس امور مدیریتی قرار نداشته و همچنین در بسیاری از دستگاههای دیگر !

اری این چنین است برادر.....

تاز مدیران ارشد استان انتظار می رود با رعایت اصل امانت داری از یادگاران شهیدان سرافراز ،که در واقع از سوی شهدا به امانت به جامعه سپرده شده اند دفاع جانانه نمایند و از توانمندی آنان در سطوح مختلف مدیریتی بهره گیرند ....


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدی 25 فروردين 1394
اون مدیر توانمند وجوان راه وشهرسازی وفرزند شهید بزرگوار مورد غضب نماینده مردم جناب هادی حسینی قرار گرفته است ،
نا شناس 26 فروردين 1394
فقط فزندان شهید؟ بقیه اقشار آدم نیستند؟
بسیجی 26 فروردين 1394
این رسمش نیست چه پاسخی به شهدا دارین اقای نماینده ها باز دم نویسنده گرم تو این وا نفسا یکی هست حرف این شکلی بزنه
بسیجی 26 فروردين 1394
اقا مرسی باز دم شما گرم هنوز کسایی هستند که قلم به شرافت بچرخونن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.