.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان مردم مازندران در بازديد از طرح هاي نوروزی جمعيت هلال احمر استان چه گفته اند؟
نمایندگان مردم مازندران در بازديد از طرح هاي نوروزی جمعيت هلال احمر استان چه گفته اند؟

 شمال نیوز: طرح هاي نوروزي جمعيت هلال احمر استان مازندران امسال شاهد بازديد و حضور مسئولان حوزه هاي مختلف بود.

به گزارش شمال نیوز؛ استاندار، معاونين ايشان، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، مديران كل دستگاههاي اجرايي و همچنين مقامات ارشد كشوري از جمله مسئولاني بودند كه در پايگاهها و پست هاي طرح نوروزي جمعيت هلال احمراستان حضور يافته و از خدمات اين جمعيت تقدير نمودند. همچنين نمايندگان مردم استان در خانه ملت از ديگر مسئولاني بودند كه در پايگاهها و پست هاي طرح نوروزي هلال احمر مازندران حضوريافته و ديدگاهها و نظرات خود را اعلام داشتند.

آنچه در ذيل مي آيد چكيده اين اظهارات است.

*پيشتازي جمعيت هلال احمر در خدمت رساني

 « سيدهادي حسيني» نماينده مردم شهرستانهاي قائم شهر، جويبار، سوادكوه، سوادكوه شمالي و سيمرغ ضمن بازديد از طرح هاي نوروزي جمعيت هلال احمر در شهرستان جويبار از خدمات اين جمعيت تقدير كرد و گفت: جمعيت هلال احمر از جمله سازمانهايي است كه هميشه در خدمت رساني به مردم و همنوعان نيازمند پيشتاز است.

وي تمهيدات و برنامه هاي جمعيت هلال احمر استان براي خدمت رساني به مسافرين نوروزي را بسيار جامع و كامل توصيف كرد و ازمديريت و اعضاي اين جمعيت به ويژه از امدادگران، جوانان و داوطلبان عضو اين جمعيت تقدير كرد.

*خدمات امدادگران نوعي ايثاراست

«عبد الوحید فیاضی» نماینده مردم نور و محمودآباد نيز ضمن اشاره به جایگاه والا و اهمیت شغل امدادگری ، هلال احمر را نهادی عام المنفعه دانست که امدادگران آن را با خدمت رسانی به موقع، نوعی ایثار و از خودگذشتگی می کنند. فیاضی امدادگران را خادم مردم در مسافرت ها، راه ها، سختی ها، و بحران ها برشمرد و خواستار مشارکت بیشتر مسئولان شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی شد.

*خدمت رساني عاشقانه جوانان پرشور

«كمال عليپور» ديگر نماينده مردم شهرستانهاي قائمشهر،جويبار،سوادكوه،سوادكوه شمالي و سيمرغ نيز با حضور در طرح های نوروزی شهرستان قائمشهر، ضمن ابراز رضایت از عملکرد این جمعیت در ارائه خدمات، از فعالیت های بشردوستانه وحضور پرشور جوانان در این پست ها تقدیر نمود و گفت: از خدمات جوانان پرشور  عضو جمعيت هلال احمر كه عاشقانه و خالصانه به ميهمانان نوروزي استان خدمت رساني مي كنند سپاسگزارم.

وي همچنين از مديريت و تمامي اعضاي جمعيت هلال احمر استان به خاطر برنامه ريزي خوب براي پاسخگويي به نيازهاي گردشگران نوروزي تقديركرد.

* خدمات جمعيت هلال احمر امسال پررنگ تر از سالهاي قبل است

همچنين «دکتر عزت الله یوسفیان» نماینده مردم شهرستان آمل و لاریجان، ضمن ابراز رضایت از عملکرد جمعیت هلال احمر، افزود: خدمات جمعيت هلال احمر امسال بسيار پررنگ تر از سالهاي قبل است كه اين امر باعث خرسندي و نشانه پيشرفت هاي خوب در اين سازمان مردمي است. وي هلال احمر را سازماني مردمي توصيف كرد و گفت: شايسته است حلول سال جديد را به همه اعضاي اين سازمان تبريك بگويم و از تلاش هاي ارزنده آنها صميمانه تقدير می نمايم.

* خدمت رساني به مسافران نوروزی، بدون حضور جوانان امکان‌پذیر نبود

«حجت‌الاسلام والمسلمين علی‌اکبر ناصری» نماینده مردم بابل با اشاره به حضور جوانان نجاتگر که در این ایام به صورت داوطلبانه در ارائه خدمات بشردوستانه با هلال احمر همکاری می‌کنندگفت: اين اقدامات قابل تقدیر است.

وي افزود: فعالیت جمعیت هلال‌احمر بابل در این ایام که اقدام به برپایی سه پست ایمنی و سلامت مسافران شامل خیمه نماز، پاسخگویی به سئوالات شرعی با حضور روحانیون برادر و خواهر مجمع حامیان ولایت، کلبه کودک و ایستگاه سلامت کنترل فشار خون و کنترل قند خون، یک پایگاه امداد و نجات بین‌شهری، دو گشت امداد و نجات موتوری در تفرجگاه‌های شهر بابل و برپایی چادرهای امدادی به منظور اسکان اضطراری به ارائه خدمات به مسافران نوروزی، تنها با حضور این جوانان داوطلب امکان‌پذیر بود.

* اعضاي هلال احمرعاشق خدمت به همنوع هستند

«دکتر قاسم احمدی» نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت نيزگفت: اعضاي جمعيت هلال احمر در حقيقت انسانهاي عاشقي هستند كه تنها براي خشنودي پروردگار خدمات موردنياز همنوعان را بدون هيچگونه چشمداشتي ارائه مي دهند.

وي در ادامه از برنامه ريزي و تجهيز پست ها و پايگاههاي متعدد امدادي و ايمني و سلامت مسافرين نوروزي كه با هدف آسايش گردشگران و كاهش آسيب هاي ناشي از حوادث و سوانح فعاليت مي كنند تقديركرد.


*تقدير از عملکرد جوانان و نجاتگران

همچنين«دکتر مقداد نجف نژاد» نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار نيز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای داوطلب ،جوانان و نجاتگران حاضر در طرح هاي نوروزي هلال احمراستان گفت؛ جمعيت هلال احمر همیشه در خدمت رسانی به هموطنان حاضر و پيشگام است.

وی از اجرای طرحهای نوروزی بابلسر به خاطر مسافر پذیر بودن این شهرستان ابراز رضایت نمود و از عملکرد پرشور جوانان و نجاتگران و خدمت عاشقانه و خالصانه این عزیزان به مهمانان نوروزی که در همه شرایط پاسخگو می باشند تقديركرد.

*گزارش:كوروش غفاري چراتي


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.292 seconds.