.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جنایت هولناک رژیم سعودی در یمن+ تصاویر(۱۸+)
هواپیماهای رژیم عربستان سعودی با بمباران مناطق مسکونی یمن، جنایت دیگری را دوباره مرتکب شدند.

به گزارش شمال نیوز، جنگنده های متجاوز رژیم سعودی همچنان و به شدت شهر‌ها و مناطق مختلف یمن را بمباران می‌کند و علاوه بر پایگاه‌های نظامی، فرودگاه‌ها و انبارهای تسلیحاتی بسیاری از منازل را هدف گرفته و برخی از مناطق مسکونی را کاملاً ویران کرده اند.

هوایپماهای سعودی و ائتلاف مشترک امروز (سه شنبه) و برای ششمین روز پیاپی با بمباران مناطق مسکونی در شهر «بریم» در استان «اب» یمن، جنایت دیگری را مرتکب شدند.

در این بمباران، ۸ نفر از شهروندان یمنی که چهار نفر از آن‌ها کودک بودند، به شهادت رسیدند و ۲۸ یمنی دیگر در این جنایت مجروح شدند.

سازمان بین المللی مهاجرت اعلام کرد که روز دوشنبه در حمله تجاوزکارانه ائتلاف عربستان به اردوگاه آوارگان در استان «حجه» واقع در شمال یمن، دست کم ۴۵ تن جان باختند.

درهمین حال دیده‌بان جهانی حقوق بشر با صدور بیانیه‌ای از بکارگیری بمب‌های خوشه‌ای توسط جنگنده‌های سعودی در یمن پرده برداشت و آنرا جنایت خواند.

عربستان جنگنده‌های ساخت آمریکا و کشورهای غربی در اختیار دارد که می‌توانند بمب‌های خوشه‌ای ساخت آمریکا را با خود حمل کنند.

منابع یمنی تأکید کرده‌اند که از آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن بیش از ۱۰۰ نفر شهید شده‌اند.

از یک هفته پیش عربستان سعودی با همکاری ده کشور عربی دیگر بمباران هوایی یمن را شروع کردند که تاکنون ده‌ها شهروند غیرنظامی در این بمباران‌ها به شهادت رسیدند./ ابنا

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.