.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران: توسعه فناوری اطلاعات سبب کاهش بیکاری در مازندران می‌شود

استاندار مازندران با اشاره ظرفیت و استعدادهای دانش بومی در استان، گفت: توسعه فناوری اطلاعات سبب کاهش بیکاری در مازندران می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، ربیع فلاح جلودار عصر امروز در دیدار با هئیت رئیسه سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران، اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین شرکت پرورش داده ها و استانداری مازندران به منظور ایجاد مرکز توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان مازندران،جذب فارغ التحصیلان برای فعالیت در این مرکز آغاز شد.

وی با بیان اینکه در نخستین روز ثبت نام برای جذب دانش آموختگان در حوزه فناوری اطلاعات حدود 500 نفر ثب نام کردند، افزود: در حوزه آیتی ما می‌توانیم اشتغال زایی بسیاری در استان ایجاد کنیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه مشترکین تلفن ثابت و سیار هر ساله 600  میلیارد تومان هزینه پرداخت می‌کنند، تصریح کرد: توسعه دولت الکترونیک موضوعی است که در دولت تدبیر و امید به ان نگاه ویژه ای صورت گرفته است.

فلاح جلودار با بیان اینکه برای تجاری سازی ایده فناوری اطلاعات در استان از دانش بومی استفاده کرد، تصریح کرد: استانداری مازندران از دانش آموختگان حوزه فناوری اطلاعات برای اجرای طرح های کلان در این بخش کمک می‌کند.

وی به بیکاری فارغ التحصیلان در استان اشاره کرد و گفت: اگر ما بخواهیم بیکاری استان را سرو سامان دهیم باید در بخش فناوری و اطلاعات سرمایه گذایر کنیم و از دانش بومی برای پروژه‌های آیتی در استان بکارگیری کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه زمینه کار در حوزه فناوری اطلاعات در استان وجود دارد، افزود: سال گذشته 600 میلیارد تومان در حوزه زیرساخت آیتی استان اعتبار هزینه شده است.

در پایان این نشست استاندار مازندران به عنوان عضو افتخاری سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران انتخاب شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.