.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت پایه بیمه‌ها تعیین شد

 شمال نیوز: مدیرعامل بیمه سلامت ایران، با بیان قیمت پایه بیمه ها تعیین شده است، توانمندسازی بیمه شدگان و ارتقای سطح دانش سلامت بیمه شدگان برای آشنایی با حقوق بیمه ای شان را از جمله برنامه برشمرد.

انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح ساختمان بیمه سلامت عباس آباد افزود: در این راستا با موافقت سازمان برنامه ریزی کشور اداره کلی بنام توانمندسازی و ارتقای سلامت آحاد جامعه بیمه شدگان برنامه ریزی شد است.

وی همچنین توجه توصیه های جهانی و تجربیات دیگر کشورها را را از دیگر موارد برشمرد و گفت: در این راستا تجمیع بیمه ها در ددستورکار قرر گرفته است تا صندوق های مختلف را در کشور را یکسان کنیم و مجلس ننیز مکلف کرده است تا با اصلاح بخشی از قوانین، مقدمات تجمیع و وحدت رویه بیمه ای کشور را فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: در برخی از کشورها مانند ترکیه و کره جنوبی که بیش از ۴۰۰ صندوق را تجمیع کردند ما نیز درصدد هستیم تا برای راحتی کارها صندوق های بیمه را را یکسان کنیم.

تشکیل هفت کارگروه برای یکسان سازی نرخ خدمات

وی به تشکیل هفت کارگروه برای یکسان سازی نرخ خدمات بیمه ای، رسیدگی به خدمات و بسته خدمات بیمه ای اشاره کرد و گفت: بزودی نرخ خدمات بیمه ای از سوی وزیر تعاون اعلام می شود.

محسنی نهادینه کردن پروتکل های درمانی برای ارائه خدمات بیمه ای را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: باید مشخص شود که خدمات سلامت بر چه قوانینی استوار است تا آن را در همه مراکز ارائه دهنده خدمت اجرایی کنیم.

مدیرعامل بیمه سلامت بیان داشت: طبق آمار در برخی مراکز آن توصیه ها و پروتکل هایی که ارائه می شود بر اساس قوانین مشخصی ارائه نمی شود و این سبب می شود تا هزینه های بیمه افزایش یابد و ما درصدد هستیم

برای هر بیماری براساس پروتکل های مشخص شرایط درمانی را تعبیه کنیم تا برای بیمه شده و بیمار شرایط یکسان شود.

وی با اشاره به اقدامات سال گذشته در بیمه سلامت گفت: سازمان برنامه و بودجه پذیرفته تا برای همه شهرستانهایی که ما متقاضی تاسیس اداره باشیم، اداره ایجاد شود و در مازندران در شهرستانهای تازه تاسیس اداره بیمه سلامت دایر می شود.

محسنی با گرامیداشت سال جاری و شعار همدلی و همزبانی اظهار امیدواری کرد تا خدمات بهتر و اثربخش تری برای مردم فراهم کنیم.

تفویض اختیارات مالی بیمه سلامت غرب مازندران

مدیرعامل بیمه سلامت بیان داشت: در پی آن هستیم تا در غرب مازندران تفویض اختیارات مالی داشته باشیم تا خدمات ممناسب تری در منطقه داشته باشیم و دنبال آن هستیم که تفویض اختیار مالی را در شهرستان نوشهر داشته باشیم.

محسنی با بیان اینکه قیمت بیمه ها برای یکسان سازی نرخ بیمه ای مشخص شده است گفت: بسته خدمتی تعریف شده و قیمت بیمه ای و نحوه رسیدگی به خدمات روشن شده است.

مدیرعامل بیمه سلامت یادآور شد: اثربخش و کارا بودن دفترچه ها از جمله اقدامات است و ما در پی آن هستیم تا اثر بخشی دفترچه ها را ارتقا دهیم و تجمیع بیمه ها می تواند اثرگذاری را بیشتر کند. /250مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.