.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران در کارگروه اشتغال استان:
سال ۹۴ نهضت اشتغال در استان مازندران است

 شمال نیوز: رئیس ستاد کارگروه اشتغال استان در پایان با بیان اینکه،‌ سال ۹۴ نهضت اشتغال در استان مازندران است،گفت: برای ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در ۵ سال آینده باید هرساله ۴۰ هزار شغل ایجاد کنیم.

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران صبح امروز در اولین جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران در سال 94 بیان داشت : بودجه ملی بالغ بر 100 درصد به استان اختصاص یافته و بودجه‌ای جدا از اعتبار ردیف‌ها هم به استان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه بخش سرمایه‌گذاری می‌تواند برای رونق اقتصادی و اشتغال استان مهم باشد شروع خوبی داشتیم، گفت: این رقم بالای هزار میلیارد تومان است که در سال 94 هم این سرمایه‌گذاری‌ها ادامه دارد.

فلاح جلودار با اشاره به اینکه استان مازندران بیش از ۶۰ میلیارد تومان بالاتر از سقف درآمدی استان درآمد داشته است گفت: در استان مازندران در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲، ۳۰ درصد افزایش درآمدی داشته ایم و تلاش خواهیم داشت که در سال ۹۴ هم این افزایش را داشته باشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه اگر بخواهیم مشکل اشتغال استان را رفع کنیم باید به سه مورد بهره‌وری، سرمایه گذاری و تولید توجه داشته باشیم گفت: در کنار تولید، اشتغال و سرمایه گذاری رونق پیدا می‌کند.

رئیس کارگروه اشتغال با اشاره به اینکه، به اعتقاد بنده یکی از مهم‌ترین موضوعات استان اشتغال می‌باشد اظهار داشت: برای برون رفت از وضعیت فعلی اشتغال باید سالانه ۴۰ هزار شغل ایجاد کنیم.

این مسئول در ادامه گفت:در سال ۹۳ شاهد بی نظمی در دستگاه‌های استان بودیم که امیدواریم در سال جاری شاهد این موضوع نباشیم.

فلاح جلودار با بیان اینکه، در مسائل اشتغال بحث‌های زیادی وجود دارد گفت: باید مشخص شود در شهرک‌های صنعتی چه تعداد واحدهای تولیدی باعث پیشرفت اشتغال استان شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه، رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۹۴ را سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نام گذاری کردند اظهار داشت: ما در استان مازندران از سال ۹۳ همدلی و همزبانی را داشته ایم.

وی اظهار داشت: یکی از مهم ترین کارهای استان مازندران در ایام نوروز سال ۹۴ افزایش اقامت در استان و کاهش تصادفات میباشد.

رئیس ستاد کارگروه اشتغال استان در پایان با بیان اینکه،‌ سال ۹۴ نهضت اشتغال در استان مازندران است،گفت: برای ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در ۵ سال آینده باید هرساله ۴۰ هزار شغل ایجاد کنیم.

اشتغال پایدار در استان مازندران باید ایجاد شود

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه، اشتغال یکی از مباحث مهم کشور است گفت: حدود ۲۰۰ هزار اشتغال برای ۵ سال آینده باید ایجاد کنیم.

علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه، تعداد بیمه شدگان اجباری استان از ۳۶۶ هزار نفر در سال ۹۲ به ۳۹۰ هزار نفر در سال ۹۳ افزایش پیدا کرده‌اند: بیمه شدگان مشمول کمک دولت استان از ۷۰ هزار نفر در سال ۹۲ به ۸۴ هزار نفر در سال ۹۳ افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه، بیمه شدگان غیر مشمول کمک دولت از ۲۹۶ هزار نفر در سال ۹۲ به ۳۰۵ هزار نفر در سال ۹۳ افزایش پیدا کرده است گفت: سازمان بیمه سلامت در سال ۹۲، ۱۴۲۴ نفر و در سال ۹۳، ۲۰۲۳ نفر بیمه شدگان در دسگاه‌های دولتی داشته است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه، حدود ۱۵۰ هزار نفر دانشجو فارغ التحصیل بیکار داریم، گفت: اشتغال پایدار در استان مازندران باید ایجاد شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 11 فروردين 1394
آقای استاندارعزم شما ستودنی است اما....
انشاءالله که میشه.
نا شناس 11 فروردين 1394
خدا وکیلی انقدر حرف زدن خسته نشدن شما فقط به مردم کار نداشته باشین وسنگ اندازی نکنین برای این ملت بسه اگر اشتغال پایدار هم می خوای ببینی برو سمنان نه اروپا با 50000توم می تونید برید وبرگردید بهانه بنی اسراییلی هم نیارید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.321 seconds.