.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زوج دوچرخه سوار مشهدی سفیر پیرمرد مازندرانی
بانوی دوچرخه‎سوار تصریح کرد: شاید سفر ما از مشهد به مازندران، مسافرتی ساده بود ولی هم‌اکنون خود را سفیر آن پیرمرد می‎دانیم و با همسرم قرار گذاشتیم به محض ورود به مشهد به حرم مطهر امام رضا (ع) برویم و نذر پیرمرد را ادا کنیم.

 شمال نیوز: در روزهای آغازین سال فرصتی پیش آمد تا با زوج جوانی که با دوچرخه از مشهد مهمان مازندران شدند و در پارک ملل ساری مستقر بودند، به گفت‌وگو بنشینیم.

مهشید الفت، در گفت‌وگو با ما اظهار داشت: برای سومین‌بار به همراه همسرم با دوچرخه به مازندران سفر کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینكه قناعت در زندگی، باارزش‌ترین دستاورد سفر با دوچرخه است، افزود: هنگامی‎که با همسرم ازدواج کردم، ساده‌زیستی را سرلوحه زندگی‌مان قرار دادیم و با وسایلی اندک به سفر با دوچرخه می‎پردازیم.

الفت با بیان اینکه من و همسرم هر دو مدیرشرکت‌های خصوصی هستیم، اضافه کرد: معمولاً با شعار مدیران دوچرخه‌سوار به مناطق مختلف کشور سفر می‎کنیم.
/photo/n00094234-b.jpg
صحنه زیبای سفر

این مسافر مشهدی با اشاره به اینکه در طول سفر با مناظر زیبای بسیاری روبرو شدیم، ادامه داد: در مسیر با پیرمردی آشنا شدیم که به محض آگاهی از اینکه اهل مشهد هستیم، همسرم را در آغوش گرفت و بر دوچرخه‌های ما بوسه زد.

وی خاطرنشان کرد: پیرمرد مؤمن با خوشحالی مقداری پول نذری به ما داد تا در ضریح مطهر امام رضا (ع) بیندازیم.

بانوی گردشگر با ابراز خرسندی نسبت به ارادت این پیرمرد، بیان کرد: زندگی در شهر مقدس مشهد برای ما یک امر عادی است ولی آن پیرمرد به ما یادآوری کرد که دارای چه جایگاه ارزشمندی هستیم و به آن کمتر توجه داریم.

بانوی دوچرخه‎سوار تصریح کرد: شاید سفر ما از مشهد به مازندران، مسافرتی ساده بود ولی هم‌اکنون خود را سفیر آن پیرمرد می‎دانیم و با همسرم قرار گذاشتیم به محض ورود به مشهد به حرم مطهر امام رضا (ع) برویم و نذر پیرمرد را ادا کنیم.

كوهنوردی یعنی رقابت در حین رفاقت

مصطفی قاسمی، همسر این بانو نیز با بیان اینکه 7 سال که مدیر شرکت خصوصی کار در ارتفاع هستم، گفت: 14سال است که در زمینه کوهنوردی و سنگ‌نوردی فعالیت دارم.

وی یادآور شد: کوهنوردی به معنای رقابت در حین رفاقت است.

این مسافر مشهدی با بیان اینکه رفاقت، بزرگ‌ترین مسابقه کوهنوردی است، افزود: درک و شناخت هم‌نورد، باارزش‌ترین دستاورد کوهنوردی است.

سفر ارزان و راحت با دوچرخه

قاسمی با اشاره به اینکه تاکنون 8 بار با دوچرخه به مسافرت رفته‎ام، اذعان کرد: 4 بار از آستارا به مشهد، 3 بار از مشهد به مازندران سفر کرده‌ام و چند بار هم در اطراف مشهد با دوچرخه گشت زده‌ام.

وی با بیان اینکه هدف ما از سفر با دوچرخه، بهره‌مندی از یک مسافرت پاک است، ابراز کرد: بسیاری از افراد مال و دارایی خود را می‎فروشند و ماشین‌های مدل بالا می‎خرند تا به مسافرت بروند ولی من با فروش اتومبیل خود، با دوچرخه به مسافرت می‎روم.

این گردشگر خاطرنشان کرد: سفر با دوچرخه نه تنها بسیار راحت و ارزان است، بلکه از ترافیک هم به‎سادگی می‎گذریم و مهم‌ترین تأثیر دوچرخه‌سواری نعمت ارزشمند سلامتی است.

/گفت‌وگو از: ندا کلایی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.