.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمت رساني هلال احمر مازندران به 450هزار گردشگرنوروزي

 شمال نیوز: مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران از خدمت رساني اين جمعيت به 465هزار گردشگر نوروزي خبرداد.

 به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ مهدي ولي پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: ازآغاز طرح ايمني و سلامت مسافرين نوروزي در 25اسفند تا روز دهم فروردين بيش از 465هزارنفر از گردشگران و مسافرين نوروزي با مراجعه به پست هاي مزبورخدمات لازم را دريافت كردند.

به گفته ولي پور،450هزار نفر با مراجعه به ايستگاههاي ايمني و راهنمايي ، 6 هزار و 472 نفر با مراجعه به ايستگاههاي سلامت،6176نفر با مراجعه به خيمه هاي نماز،5هزارنفر با مراجعه به فضاي دوستداركودك ويكهزارنفر با مراجعه به ايستگاههاي طرح داوطلب يار خدمات موردنياز را دريافت كردند.

.وي همچنين گفت:تاكنون بيش از450هزاربسته فرهنگي ،بروشور اطلاع رساني و نقشه راهها و اماكن تفريحي و تاريخي بين مسافرين نوروزي توزيع شد.

وي افزود:1500نفر عضو جوان و 150 نفر عضو داوطلب براي ارائه خدمات مزبور در پست هاي ايمني و سلامت مشاركت داشتند.
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران با اشاره به افزایش 100 درصدی خدمات جمعیت هلال احمر مازندران در نوروز 94 گفت: تعداد مصدومین انتقال به مراکز درمانی نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است.

با اشاره به کاهش 22 درصدی پوشش خدمات جمعیت هلال احمر نسبت به سال گذشته یادآور شد: تعداد فوتی های ناشی از تصادفات نیز امسال تاکنون 7 مورد بوده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.