.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
50 درصد کشته های ناشی از تصادفات جاده ای راکبین هستند

شمال نیوز: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مازندان گفت: راکبین موتورسیکلت و عابرین پیاده 50 درصد کشته های ناشی از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص می دهند که این آمار در استان مازندران قابل توجه است.

 به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ احمد آفرین محمدزاده صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان  اظهار کرد:  کمیته حمل و نقل در ستاد اجرایی خدمت سفر با تمام امکانات و نیروهای موجود سعی داشته در طول اجرای طرح نوروزی 94 از انتهای سال گذشته تا 15 فروردین خدمات خوبی در جهت انجام سفرهای ایمن در سطح استان فراهم کند.

وی با بیان اینکه حفظ جان انسانها مهمترین اصل در ارائه خدمات حمل و نقل است گفت: راکبین موتورسیکلت و عابرین پیاده 50 درصد کشته های ناشی از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص می دهند که این آمار در استان مازندران قابل توجه است.

با اشاره به بررسی علل بالابودن کشته های راکبین موتورسوار افزود: تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی را در دستور کار قرار دادیم.
تصریح کرد: در سال های 91و 92 ، حدود 10 هزار کلاه در مراکزی که بالاترین استفاده از این وسیله نقلیه داشتند بصورت نمادین توزیع شده است.

ادامه داد: در سال 93 نیز ، بیش از 4 هزار کلاه ایمنی در حدود 50 روستا توزیع شد که حدود 25 درصد کشته های جاده ای را کاهش می دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از روستاهای مازندران در حاشیه جاده ها قرار دارد گفت: سعی  شده در اکثر روستاهای در حاشیه جاده ها پل های عابر پیاده نصب شود .

با اشاره به نامگذاری امسال به نام همدلی و هم زبانی دولت و ملت اظهار داشت: امیدواریم با توجه به همدلی و همزبانی در سال 94 ، این همدلی در نماد واقعی خود شکل بگیرد و کمک کنیم تا توجه به مسائل ایمنی به عنوان یک الزام دربیاید.

جاده ساری قائمشهر پرترددترین محور مازندران

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار بیان کرد: 24 دوربین نظارت تصویر  8 دوربین پلاک خوان و 83 دستگاه ترددشمار ، تردد محورها را رصد می کنند.

مجموعه وسیله های نقلیه عمومی ورودی به استان از ابتدای طرح نوروز 94 تاکنون را یک میلیون و 251 هزارو 805 وسیله نقلیه عنوان کرد و افزود: 156 هزار و 744 وسیله نقلیه در استان اقامت داشتند.

در پایان خاطرنشان ساخت: محورهای ساری-قائمشهر و بالعکس و بابلسر- فریدونکنار به ترتیب پرترددترین محورهای استان بوده اند. /250




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.