.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو نفر از چهار کوهنورد گالیکش نجات یافتند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مینودشت و گالیکش اعلام کرد: دو نفر از چهار کوهنورد گالیکشی در ارتفاعات نیلکوه نجات یافتند و عملیات نجات برای دو نفر دیگر ادامه دارد.

اویس ممشلی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این چهار نفر از صبح روز گذشته به منظور کوهنوردی به ارتفاعات صخره ای نیلکوه در حوالی روستای پاسنگ بالا عزیمت کردند که به دلیل خستگی و ناتوانی امکان بازگشت برای آنان وجود نداشت.

وی گفت: نیروهای هلال احمر پس از اطلاع از این موضوع اکیپی را برای کمک به آنان به منطقه اعزام کردند و تاکنون دو نفر از آنان نجات یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مینودشت و گالیکش با بیان اینکه حال عمومی این افراد کاملا خوب است، افزود: در حال حاضر نیروهای امدادی تا سه متری این دو نفر رسیدند و پس از رساندن آذوقه به دنبال راهی برای نجات آنان هستند.

ممشلی در خصوص موقعیت این منطقه نیز گفت: با توجه به مه آلود بودن منطقه ، صخره ای بودن و شیب 95 درصدی ارتفاعات نیلکوه نجات این دو نفر با کندی انجام می شود.

وی افزود: تعداد 15 نفر از نیروهای امدادی از شهرستان های گنبدکاووس ، مینودشت و کلاله با حضور در منطقه تلاش می کنند تا حداکثر شش عصر امروز این افراد را به پایین کوه منتقل کنند.

به گفته وی، این دو نفر 23 و 24 ساله ساکن شهرستان گالیکش هستند.

شهرستان 60 هزار نفری گالیکش درشرق گلستان قرار دارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.