.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران خبر داد
برخورد با واحدهای فاقد پروانه کسب در سال جاری
برخورد با واحدهای فاقد پروانه کسب در سال جاری

نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران گفت: امسال برخورد جدی با واحدهای فاقد پروانه کسب در کشور در دستور کار است.

جلال‌الدین محمدشکریه امروز در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به اینکه اصناف بزرگ‌ترین قطب کارفرمایی و اشتغال‌زایی در کشور است، اظهار کرد: هشت میلیون اشتغال در قالب 8 هزار و 300 اتحادیه و 400 اتاق اصناف ایران ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در گیلان 16 اتاق اصناف در 16 شهرستان این استان تشکیل شده است، افزود: قدر سهم گیلان در اتاق ایران پنج نفر است و ششمین دوره انتخابات اتاق کشور را پشت سر گذاشتیم.

رئیس مرکز اتاق اصناف رشت بازرسی و نظارت را از وظایف مهم اتاق اصناف عنوان کرد و گفت: قبل از سال جاری تهیه بخشی از مواد غذایی به ویژه میوه و مرغ منجمد و سیاست‌گذاری در این زمینه به‌عهده جهاد کشاورزی و اجرای آن به عهده اتاق اصناف بود.

وی با قدردانی از همکاری فروشندگان مرغ در نوروز جاری و عرضه مرغ منجمد با قیمت مناسب تصریح کرد: حاشیه سود واحدهای صنفی فروشندگی مرغ 10 درصد است اما در نوروز جاری مرغ‌ها را با 5 درصد سود به فروش رساندند که زیر حاشیه سود تعیین شده آنها بود و جای قدردانی دارد.

محمدشکریه با اشاره به اینکه اتاق اصناف ایران و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برنامه‌های خاص نظارتی را در طول سال دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشترین فشارها در ایام خاصی مانند عید نوروز و زمان بازگشایی مدارس است، واحدهای نظارتی فعالیت مضاعف‌تری را انجام می‌دهند.

وی تحقیق میدانی بازار توسط ناظران افتخاری را از اقدام‌های اتاق اصناف ایران در نوروز عنوان کرد و یادآور شد: در این ایام کنترل بازار به‌عهده ناظران است و حدود 10 هزار ناظر افتخاری در گیلان با اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری می‌کنند.

این مسئول شماره 124 را برای تماس و پیگیری شهروندان عنوان کرد و با اشاره به گران‌فروشی برخی واحدهای صنفی متذکر شد: واحدهایی که فاقد پروانه کسب هستند اقدام به گران‌فروشی می‌کنند، بنابراین در سال جاری با واحدهای پروانه فاقد کسب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و اماکن برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی برای دریافت پروانه کسب اقدام کنند، خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که در نظر گرفته شده صدور پروانه کسب برای واحدها در مدت حدود 12 روز انجام می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.