.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ساری روحانی را موفق تر می داند یا احمدی نژاد؟
نظر شجاعی کیاسری درباره ترکیب مجلس دهم
شمال نیوز : فکر می کنم در سال 94 تعداد این کارت زردها و استیضاح ها بیشتر می شود ؛به دلیل اینکه کارکرد برخی از وزرا ضعیف است نمایندگان نیز در آستانه پاسخگویی به موکلانشان هستند به نظر می رسد که وزراء باید از خودشان تلاش بیشتری نشان دهند....

شمال نیوز: سید رمضان شجاعی کیاسری ،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نامه نیوز به تشریح عملکرد مجلس و دولت در سال 93، درگیری‌های دولت و مخالفانش، آینده سیاسی هاشمی و احمدی نژاد و مسائل دیگر پرداخته است.   

مشروح این گفت‌وگو را در زیر بخوانید:  

باتوجه به انجام مذاکرات هسته ای در یک سال اخیر و انتقاداتی که به مذاکره کنندگان وارد می شد، حق را به تیم مذاکره کننده می دهید یا دلواپسان؟   

- اصرار بر حقانیت وپافشاری بر حقوق ملت ایران اگر باشد خوب است ولی  اینکه برخی افراط در انتقاد داشته باشند خوب نیست.

با توجه  به کارت زردها و استیضاح هایی که مجلس نسبت به دولت یازدهم داشته است آینده روابط دولت و مجلس را چگونه ارزیابی می کنید؟  

- فکر می کنم در سال 94 تعداد این کارت زردها و استیضاح ها بیشتر می شود ؛به دلیل اینکه کارکرد برخی از وزرا ضعیف است  نمایندگان نیز در آستانه پاسخگویی به موکلانشان هستند به نظر می رسد که وزراء باید از خودشان تلاش بیشتری نشان دهند.   

با توجه به عمر سپری شده دولت یازدهم دولت آقای روحانی را موفق تر می دانید یا دولت احمدی نژاد؟  

- فعلا نمی شود داوری کرد چون هردو در یک سطح عمل کردند که کارکردشان با تلاش هایشان منطبق و قابل قبول است اما نمی شود دولتی را که 8سال کار کرده است را با دولتی که دوسال کار کرده است مقایسه کرد.   

آینده سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی را با توجه به انتخابات مجلس خبرگان رهبری چگونه پیش بینی می کنید؟  

- ایشان یکی از چهره های اثرگذارو موثر  نظام بوده است و خواهد بود، خود این نشان میدهد که وی در عرصه های سیاسی مختلف به عنوان یک شخص بااینکه شخصیت طراز اول انقلاب است در عرصه های مختلف همانند یک شخصیت عادی نظام ورود پیدا کرده است ،در انتخابات مجلس ،ریاست جمهوری و خبرگان شکست خورده است اما از این حیث که در کنار رهبری و نظام است جای تشکردارد.  

استراتژی اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم چیست؟  

- باید حتما وحدت و همگرایی اصولگرایان در دستور کار قرار گیرد، در غیر اینصورت دچار مشکل می شوند .  

استراتژی اصلاح طلبان را چگونه پیش بینی می کنید؟  

- اصلاح طلبان باید اندیشه ها و ساختاری را که از قبل درست کردند را اصلاح کنند ،اندیشه افراطی اصلاح طلبان باعث زمین خوردن آنها شده است ،باید خودشان را با ارزشهای انقلابی و رهبری نزدیکتر کنند.  

ترکیب مجلس دهم را چگونه پیش بینی می کنید؟  

- به نظرم نسبت اصولگرایی حفظ  می شود و کمی هم به سمت اعتدال چرخش پیدا می کنند.

برخی سال 94 را سال بازگشت احمدی نژاد می دانند؟  

- بعید می دانم که وی برگردد زیرا عرف نیست روسای جمهوری که رفته اند دوباره برگردند ممکن است اندیشه احمدی نژاد بیاید ولی خودش را بعید می دانم.  

بدترین و بهترین اتفاق سال 93 چه بود؟  

- اختلاس های که صورت گرفت بدترین بود و بهترینش نیز خبر به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای که می تواند در راستای حفظ حقوق فناوری هسته ای ما باشد.  

نظرتان را در رابطه با این افراد بگویید؟  

لاریجانی:سیاستمدار ورزیده  

روحانی:تصمیم گیری که با عقلانیت و تدبیر تصمیم می گیرد  

باهنر:جعبه سیاه مجلس  

جبهه پایداری:جعبه قرمز مجلس  

ظریف:مرد پرتلاش و سخت کوش  

علی جنتی:انسان معتدل که علی رغم فشارها ولی کار خودش را می کند  

سعید جلیلی:نظرخاصی نسبت به وی ندارم  

علی مطهری:مرد خبرساز


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احد 10 فروردين 1394
سلام دکتر شما که راجع همه کس وهمه جا نظر می دهی ای کاش از فرصت هشت ساله مردم ساری استفاده می نمودی و راجع به ساری نظر می دادی وخداقل کار برای ساری انجام می دادی خداخافظ دکتر خدا حافظ مهندس
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 فروردين 1394
تو قائمشهر هم همچو ساری خداحافظی داریم.خداحافظ سید،خداحافظ مهندس
نا شناس 10 فروردين 1394
سلام بر عبوری جوان
ر. معلم دانشگاه 10 فروردين 1394
فکر کنم ظرف مدیریتی این افراد به اتمام رسیده است . چند دوره بودن در یک منصبی چه بدعتی را نشان می دهد غیر از این است که کلیشه ای می شود این شخصیت ها. بهتر است روی گزینه های جدید و جوان سرمایه گذاری کنیم. عبوری با عملکرد جهادی خود نشان داده است که می تواند گزینه خوبی باشد.
علي احمدي 10 فروردين 1394
ناشناس عزيز عبوري مغرور شده بين مردم ساري جايگاهي ندارد .با اين پول ودر امد شهرداري كار هاي زير بنايي بهتري مي نوان انجام داد. ضمنا فكري به حال معاون فرهنگي خودش بكند وگر نه اندك طرفداري كه دارد از دست مي دهد
شهروند ساروی 11 فروردين 1394
سلام ودرود برمهندس فرامرز نقیبی مردخستگی ناپذیر ودوست داشتنی باصذاقت
سرکتی ریکا 9 فروردين 1394
اقای شجاعی برای عملکرد شما و اقای دامادی همین بس که برای جاده ساری به تاکام که 25 کیلومتر است هیچ کاری نکردید هنوز همون مسیر 50 سال قبل هست با عرض 7 متر که بسیاری از عزیزان در این مسیر قربانی شدند و هر روز تصادف مرگبار دارد شماها برای رسیدن به زادگاه خود ازین مسیر استفاده میکنید در صورتیکه تمام مسیرهای منتهی به ساری 4 بانده هست جز این مسیر چه توجیهی دارید ؟ جز ناتوانی و نداشتن همکاری لازم و دلسوزی برای مردمان با صفای کلیجانرستاق ، دودانگه و چهاردانگه ، مردم این مناطق جواب تلاش نکردن شما را در اسفند 94 خواهند داد . این سایت بارها نظراتم را سانسور کرد این بارهم بکنه تعجبی نداره .
حاج رحیم 10 فروردين 1394
بگوبرای شهروندان ساروی چه کردی چندتاکارخانه ،اشتغال و....ایجادکردی عملکرد بده
نا شناس 10 فروردين 1394
واقعا کارکرد دولت احمدی نژاد با دولت جناب دکتر روحانی را یکسان میدانید؟!!!!
این همه تحریم و .... در کدام دولت اتفاق افتاد؟
مشفاف 10 فروردين 1394
بازم زمان انتخابات نزدیک شد و آقا شروع به کار کرد. شما فقط کاری کن سریال موهن پایتخت پخش نشه خیلی کار کردی.
بابايي 10 فروردين 1394
سخنان بجا ومنطقي واصولي دكتر را مي پسندم ايشان تحليلهاي دقيقي از اوضاع كشور ارائه كردند
يادم مياد سال قبل راجع به بحث سوريه تحليل درستي انجام داد
فرهنگی 10 فروردين 1394
شنیده شده که آقای جعفر قربان پور از فرهنگیان نخبه ملی و بین المللی یونسکو ، کارشناس ارشد امور اداری فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، رئیس دفتر سابق آقای روزبهی نماینده ساری در مجلس ، مسئول شوراها و اموربین الملل اداره کل آموزش و پرورش مازندران ، کاندیدای سابق مجلس هشتم و نهم و شورای شهر ساری و داوطلب ثبت نام شده وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بعنوان کاندیدا و رجال سیاسی ، کاندیدای مجلس دهم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری می باشند . ایشان با سابقه خدمت در مجلس شورای اسلامی در امور توسعه کشور متخصص هستند . با امید تخصص گرایی در این دوره انتخابات برای این چهره درخشان علمی ، فرهنگی و سیاسی آرزوی موفقیت داریم .
خندان 10 فروردين 1394
مایه افتخار ما مازندرانیها و سارویها است که نماینده شجاعی همچون دکتر شجاعی داریم که با جسارت تمام آنچه واقعیت هست را بیان میکند و تحلیل درستی از اوضاع کشور دارد
دعامیکنیم که در آینده بتواند سکاندار مسئولیتهای بزرگ اجرایی را در کشور با قابلیتهای بالایی که دارند عهده دار شوند
پاسخ ها به این نظر
گریان 11 فروردين 1394
حتما همین طوره
نا شناس 10 فروردين 1394
آقای استاندار تغییر رو باید در این موارد نشون بدی ما متوجه بشیم هرکسی پول داره نمیره مجلس انتظار زیادی نیست یاعلی
موسوی 10 فروردين 1394
آقای شجاعی نماینده محترم مردم ساری و میاندرود،لطفا به این چند سوالی که مطرح می کنم فکر کنید . وجدان خود را قاضی نمایید.سپس برای کاندیداتوری مجلس دهم اقدام بفرمایید:


آیا این موضوع به همین وعده های قبل از انتخابات مربوط می شود؟ یا رسانه ها به عنوان افکار عمومی در روشن تر کردن موضوع مسئولانه عمل نکردند؟ یعنی زمانی که وعده های انتخاباتی کاندیداها را با آب و تاب منتشر می کنند با خود نمی گویند چطور آن کاندیدا می تواند وعده خود تحقق بخشد؟ آیا یک کاندیدای نمایندگی مجلس بر اساس قانون می تواند وعده ای بدهد که از شمول وظایف نمایندگی اش خارج است؟ آیا این وعده های بی اساس برای جلب آرای مردم، نوعی فریبکاری مردم نمیشود و فریب افکار عمومی چه مجازاتی دارد؟ اینها همه سوالاتی است که در ذهن مردم شکل کرده و قطعاً پاسخ به هر کدام از آنها می تواند راهگشای آینده ی روشن باشد.
نا شناس 10 فروردين 1394
نمایندگان نیز در آستانه پاسخگویی به موکلانشان هستند !!!!!!!
پس تا حالا کجا بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
کلیجانرستاقی 10 فروردين 1394
سلام بر مرد اخلاق و مدیر توانمند و شایسته ساری ، انشاءالله این دوره نماینده مجلس خواهید شد و با تعامل سازنده خود حق شهروندان ساروی و میاندورودی را از دولت خواهید گرفت .
مخبر 10 فروردين 1394
قول میدم امسال نه دکتر شجاعی و نه مهندس دامادی رای بیارن یعنی مردم عمرن بهشون رای بدن خدایش چیکار کردید برا مرکز استان.از همین الان غزل خداحافظی رو بخونید هی راه میرن بنر میزنن سپاس و تشکر میکنن از خوشون بس نیست سیاه نمایی.خسته نشدید از این همه دروغ//////فهمدن امسال رای ندارن هی دارن مجله بروشور چاپ میکنند عوام فریبی کنن >>>>
نا شناس 9 فروردين 1394
پایتخت رو چیکار کردی!!امسال که عید نیست واسه مارمضون دارن میسازن
نا شناس 10 فروردين 1394
اگه اقای رمدانی درج کنه آقای رمدانی چند وقتیه که با بزرگان میپلکن دیگه مجبورند به خاطر دل اقایون کامنت ها نمیزارن تو،سایتشون اون دیگه دنبال اطلاع رسانی نیست دنبال سیاسی کاری است نماینده ساری هم جناب آقای دکتر شجاعی هم اتفاقا سیاسی سیاسی تشریف دارند ماهیت ها یا افراد به زودی بر ملا میشه....
پاسخ ها به این نظر
شمال نيوز لطفا" پخش كن ! 11 فروردين 1394
كاملا" موافقم .
نا شناس 10 فروردين 1394
اقای شجاعی باسلام و ارادت مخصوص از اینکه میبینم در این واپسین ماههای خدمت به فکر موکلان و با زبان و بیرق انها به جنگ مطالبات صنفی و حزبی میروی برای بنده که شمارا دقیقا میشناسم بسیار سخت و خجل اور است انتظار ما ساروی هااین بود که شما تفاوتی با پس عمو مرحوم داشته باشی لاکن شما هم ..... و این امر نشان داده که ما در انتخاب بیش از حد به شما اعتماد کردیم و قطعا تکرار نخواهد شد امیدوارم دوستانی که از ان خطه قصد حضور دارند بیشتر به موضوع توجه کنند ساری کار گاه ازمایشی نیست
سرکتی ریکا 10 فروردين 1394
کامنت های مخالف علیه آقایون را درج نمیکنید ، شما مثلا رسانه عمومی هستی که نظرات مردم را بروز و ظهور میدهید یا انحصار طلبی میکنید؟ متاسفم برای شما ....
نا شناس 11 فروردين 1394
از انتخابات اتاق بازرگانی چه خبر؟
مشفاف 11 فروردين 1394
کامنت ها رو گزینشی ثبت میکنید.
اعتراض به این کار رو میزارید که به بقیه بگید اینطور نیست ولی اونایی که اینو میدونن چی؟
متاسفم واستون.
میلاد 11 فروردين 1394
اینبار ساری و میاندرود به دکتر هادی ابراهیمی اعتماد خواهد کرد.
ناشناس 11 فروردين 1394
اتفاقا من به آقای شجاعی دردوره قبل رای ندادم اماعملکرد ایشان راازهمکارهای وی ازنمایندگان استان تهران شنیدم بسیار فردی متخصص وهوشمند وپیگیر مطالبات برای مردم مازندران وساری میباشند وتصمیم گرفتم این دوره به ایشان رای بدهم چون برای ساری ومازندران مفید میباشند
نا شناس 11 فروردين 1394
اولین نماینده ساری در مجلس دهم حاج علی بابایی کارنامی
ساروی 11 فروردين 1394
انشاالله این بار مردم به مدیر با اخلاق وشاسته سازی اقای محمد علی امیری رای خواهند .
نادر 13 فروردين 1394
راى ما دكتر يوسف نژاد
مازندران هواي سر، 13 فروردين 1394
شجاعي كياسري حرف نداري،تعصب مازني داري،ايولا،جلو بايتخت ٤ وايسا نذار بازيجه ي دست يك دامغاني مثله طنابنده شيم، خيلي بهمون برميخوره،

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.647 seconds.