.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم میرزاده ؛
حلاجیان سرپرست واحد تهران شرق دانشگاه آزاد اسلامی شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سرپرست واحد تهران شرق این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش آنا، دکتر حمید میرزاده در حکمی دکتر ابراهیم حلاجیان را در سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق منصوب کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم ابراز امیدواری کرده است با توکل به خداوند متعال با صداقت کاری، قانونمندی و امانت‌داری در انجام امور محوله موفق باشید.

میرزاده همچنین در نامه‌ای از زحمات دکتر رشید ذوالفقاری زعفرانی در دوران سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق قدردانی کرد.

به گزارش آنا، مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق عصر دیروز با حضور حجت الاسلام علی عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهرداد نوابخش معاون هماهنگی استان تهران و دکتر دانیالی مدیر کل انتصابات دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این مراسم یکی از مهمترین شاخص های مغفول‌مانده در واحد تهران شرق که باید به آن توجه شود را اصلاح هرم هیات علمی و افزایش جذب اعضای هیات علمی بر اساس نیازهای واقعی واحد تهران شرق دانست که باعث افزایش سطح کیفیت علمی واحد و ارتقای آن می‌شود.

نوابخش از مدیران حاضر در جلسه خواست تا در راستای نیل به این هدف به یاری ریاست جدید واحد تهران شرق بشتابند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی یکی از اولویت‌های مدیریت جدید واحد تهران شرق را تبدیل این مجموعه از درجه بسیار بزرگ به درجه جامع دانست و افزود: ان‌شاء‌الله با مدیریت توانمند دکتر حلاجیان به این مهم دست خواهیم یافت.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از زحمات دکتر ذوالفقاری زعفرانی توصیه‌هایی به مدیریت جدید واحد و جمع معاونان و مدیران این واحد دانشگاهی داشت.

حلاجیان هم با تشکر از جمع حاضر رسیدن به قله های رفیع دانش در منطقه و کسب مقام اول را از اهداف مهم دانشگاه برشمرد و گفت: وظیفه داریم از آنهایی که می روند به خاطر زحماتشان بدرقه خوبی کنیم و کسی که می آید باید با کار و عملکرد خودش را معرفی کند.

در ابتدای مراسم ذوالفقاری زعفرانی نیز با ارایه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در دوران تصدی سرپرستی واحد تهران شرق به تشریح وضع موجود و امکانات واحد پرداخت و در ادامه دکتر دانیالی ضمن قرائت متن حکم ریاست ابراهیم حلاجیان برای وی آرزوی موفقیت و توفیق در مسئولیت جدید را خواستار شد و از زحمات ذوالفقاری زعفرانی رییس سابق نیز تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آنا، ابراهیم حلاجیان از مدیران خوش‌سابقه و بنام دانشگاه آزاد اسلامی است که ابتدای تاسیس این دانشگاه در مسئولیت‌های مختلف چون ریاست واحد نوشهر و چالوس و ریاست واحد قائم‌شهر فعالیت داشته است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.26 seconds.