.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غرضی:نامزدانتخابات مجلس ازتهران می‌شوم

وزیر اسبق پست و تلگراف و تلفن گفت: قرار است از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شوم.
به گزارش جهان، سیدمحمد غرضی وزیر اسبق پست و تلگراف و تلفن در حاشیه مراسم ختم همسر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که پرسید آیا شما برنامه‌ای برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارید یا خیر، گفت: بنده به طور قطع کاندید این دوره از انتخابات می‌شوم.

وی افزود: در پاسخ به این سوال که آیا ستادی برای این کار و کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم تشکیل داده‌اید یا خیر، افزود:‌ من ستاد ندارم و فقط می‌آیم و اعلام می‌کنم که هستم انشاءالله کاندیداتوری‌ام برای انتخابات مجلس قطعی است و اگر عمری باشد حتما می‌آیم.

غرضی درباره شعارها و برنامه‌هایش در دوره کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم گفت: همان دو، سه کلمه‌ای که در انتخابات ریاست جمهوری نیز گفته‌ام که آنها توسعه جمهوریت و اسلامیت است زیرا اینها بحث‌هایی است که خیلی خوب در جامعه شکل گرفته است.

وی ادامه داد: قصد دارم از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس دهم کاندیدا شوم. من معمولا با حزب و گروه‌هایی نیستم و از اول هم نبوده‌ام. ما تابع انقلاب و مردم هستیم و تابع حزب و گروهی نیستیم.

غرضی در پاسخ به این سوال که شما شانس خودتان را برای پیروزی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: این را شما بررسی کنید و نتایجش را به بنده نیز اطلاع دهید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.