.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جریمه 40 میلیون ریالی از گران‌فروشان در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: گران‌فروشان در طرح نظارت نوروزی بیش از 40 میلیون ریال جریمه شدند.

مهدی عباسی درباره اقدامات تعزیرات حکومتی مازندران برای جلوگیری از گران‌فروشی اظهار کرد: طرح نظارت نوروزی مازندران از نیمه‌دوم اسفند ماه در مازندران آغاز شد و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از زمان شروع طرح بیش از یک‌هزار و 556 پرونده کالا و خدمات دریافت شد که 90 پرونده در حوزه بهداشت، 28 پرونده قاچاق کالا، 52 پرونده نیز در حوزه واحد صنفی بود و بقیه پرونده نیز مربوط به سایر کالاها و خدمات بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: از زمان شروع طرح نظارت نوروزی تاکنون بیش از یک‌هزار و 733 پرونده مختومه شد که متخلفان بیش از 4 میلیون تومان جریمه شدند.

وی درباره جزئیات تخلفات گفت: 511 پرونده گران‌فروشی، 646 پرونده عدم درج قیمت، 187 مورد عدم صدور فاکتور، 61 مورد کم‌فروشی و نیز سایر موارد در این ایام مورد رسیدگی قرار گرفت.

عباسی در ادامه با اعلام اینکه شیفت نوروزی اداره‌کل تعزیرات حکومتی مازندران دائر است، افزود: پرونده‌های وارده در مدت 15 روز رسیدگی و تعیین تکلیف می‌شود.

وی در پایان بیشترین تخلفات در این ایام را مربوط به ارزاق و مایحتاج مردم اعلام کرد و گفت: تلاش کردیم که روند رسیدگی به پرونده ارزاق عمومی به صورت جدی‌تر رسیدگی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.534 seconds.