.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: در قزوین درختی وجود دارد که عاشورا اشک میریزد
در مجاورت دریاچه اوان روستای زرآباد است که به نقل از گذشتگان در آن درختی معنوی وجود دارد . روستاییان آن منطقه معتقدند که این درخت در ایام عاشورا اشک خون می ریزد .مرتضی ر

به گزارش پارسینه ، مرتضی روزبه استاندار قزوین در خصوص مراکز گردشگری این شهر در گفتگو با گاهنامه آفتاب و امید گفت: در حوزه گردشگری ، در زمینه آثار ثبت شده تاریخی دارای رتبه اول کشوری هستیم .


 از لحاظ جاذبه های طبیعی ، از آب و هوای خوب برخورداریم . مناطقی مثل الموت ، آوج و دو منطقه ی آب گرم جاذبه های مهم گردشگری هستند. در نظر داریم مراکز آب درمانی در آب گرم را توسعه دهیم . وجود قلعه حسن تبار ، الموت و جریان مذهب اسماعیلیه که متعلق به یک منطقه از استان قزوین می باشند گواه ظرفیت جذب گردشگر در این استان است .


سالانه تعدادی زیادی از گردشگران ما ، خصوصا گردشگران خارجی ، تنها با هدف دیدن قلعه حسن تبار به منطقه می آیند . در منطقه الموت روستایی بنام اوان وجود دارد که صاحب دریاچه ای بسیار زیبا است . در مجاورت دریاچه اوان روستای زرآباد است که به نقل از گذشتگان در آن درختی معنوی وجود دارد . روستاییان آن منطقه معتقدند که این درخت در ایام عاشورا اشک خون می ریزد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 فروردين 1394
همین خرافات رو تو ی یکی از روستاهای اطراف شهرمون داشتیم که با درایت نمایندگی ولی فقیه و اطلاعات حل شد.
ایرانی 8 فروردين 1394
استاندار یک استان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خرافات 8 فروردين 1394
به آقای استاندار بگویید این القائات خرافه ای بیش نیست و چیزی بر ارزش های والای عاشورا نمی افزاید. همین چند سال پیش بود که برخی از شیادان در یکی از روستاهای ساری که الآن جزء میاندرود است دست به اقدامی زدند که درختی اشک خون می ریخت و کلی خلایق را آنجا جمع کرده بودند که نشان بدهند معجزه ای هست. این خرافه پرستی به هر دلیلی خیلی زود در مردم اثر می گذارد و هزاران نفر هر روزه از استان و استان های مجاور دور و نزدیک برای گره گشایی از کارشان و گرفتن شفا به این گونه اماکن مراجعه می کنند که خلاف آداب و آموزه های اسلامی و شیعی است. این انحراف به جای اینکه توجهات به خداود و ائمه اطهار (ع) معطوف شود به بت های ناخواسته ای همانند درخت های معجزه گر معطوف می شود که بارقه ای از شرک به خدای بزرگ می باشد. توسعه این برداشت شرک آلود توسط استاندار یک استان مایه تاسف شدید است. با افتخار می گویم که شهامت و شجاعت حضرت آیت الله طبرسی در خرافی خواندن این تلاش ها ستودنی بود و امیدوارم مقامات روحانی شهر شهید پرور و مذهبی قزوین در مقابل این حرف های خرافه گرایانه عکس العمل مناسب نشان دهند.
نا شناس 8 فروردين 1394
از این درخت ها جامخانه ساری زیاد داشت اگه خواستین صادر می کنیم
به هر شهری یک درخت معنوی میرسه
ببم 8 فروردين 1394
بله ديه کارشان از انتصابات گذشتست حالا مخوان حواس مردمه پرت کنن.رگه اصولگرايي همينه ديه
نا شناس 8 فروردين 1394
آقای استاندار این چه حرفی است که از شما زده میشه ؟ چرا با دین و اعتقادات ملت بازی میکنید واقعأ متاسفم برای شما
ازاده ابواقاسمی 7 فروردين 1394
استاندار که خرافاتی میشه یا برای استانش داره دکون باز میکنه واقعا ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.