.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پزشک مازنی ،مهمان برنامه بهشت بانوی حرم حضرت معصومه
ترویج نام امام رضا (ع) در آفریقا به جای دستمزد بالا
شمال نیوز : این فوق تخصص بین المللی پوست با تاکید بر اینکه باید معارف اهل بیت علیهم السلام را به دیگر مردم جهان انتقال دهیم، گفت: در این زمینه من برای اینکه جواب سوالات آنها را بدهم، شرح زندگانی و سیره امام رضا علیه السلام را برای آنها بیان کردم.....
شمال نیوز : دکتر سید ناصر عمادی در ویژه برنامه بهشت بانو، به تشریح ماجرای ترویج نام امام رضا علیه السلام در آفریقا به جای دستمزد بالا پرداخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شهرک معارفی بهشت بانو، دکتر سید ناصر عمادی در ویژه برنامه نمایشگاه با اشاره به حضور در کشورهای محروم آفریقایی، گفت: اولین بار در سال 86 به آفریقا رفتم و در چند کشور آفریقایی به صورت جهادی به درمان بیماران نیازمند پرداختم.

وی با اشاره به اینکه کنیا یک کشور مسیحی‌نشین است، با نشان دادن فیلمی از یک کودک بیمار کنیایی گفت: در این کشور من با خانواده ای آشنا شدم که یکی از فرزندان آنها از بیماری شدیدی رنج می برد.

این فوق تخصص بین المللی پوست عنوان کرد: با آشنایی من با این خانواده، اقدام به درمان فرزند آنها کردم و در طول درمان، این فرزند از شرائط بسیار بهتری برخوردار شد.

  side

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران که از ترویج کنندگان مکتب اهل بیت علیهم السلام در دیگر کشورهای جهان به حساب می آید، عنوان کرد: زمانی که من فرزند این خانواده را درمان کردم، از آنها خواستم که فرزندانشان را به  نام های نیکو مزین کنند.

عمادی تصریح کرد: آنها هم همین کار را کردند و چهار فرزند خود را به ترتیب به نام های روح الله خمینی، علی خامنه ای، مرتضی مطهری و حسین بهشتی نام گذاری کردند. و البته بعدها نیز به مکتب حقه اهل البیت پیوستند.

متخصص بین المللی پوست خاطرنشان کرد: شاید بعضی از افراد گمان کنند که حضور در چنین منطقه ای و خدمت به این مردم خیلی سخت نیست اما این واقعا سخت بود که در چنین فضایی حضور داشته باشیم.

وی بیان کرد: من در جایی حاضر شده بودم که بدن فرزندان آنها زخمی شده بود و آنها خودشان بدن وی را از شدت بیماری شستشو نمی دادند و این زخم ها برای وی مشکل ساز شده بود.

این مبلغ مکتب اهل بیت علیهم السلام در کشورهای آفریقایی، گفت: این که یک نفر سفید پوست از یک کشور خارجی بیاید و اقدام به پانسمان زخم های آنها در این شرائط کند، برای آنها تعجب برانگیز بود.

بعد از فعالیت من درکشور بروندی، به من پیشنهاد فعالیت در بزرگترین بیمارستان این کشور شد و گفته بودند که به تو هدیه ای معادل هر روز یک هزار دلار می دهیم.

عمادی با تاکید بر اینکه این مبلغ معادل ماهانه 30 هزار دلار است، گفت: من در آن زمان می توانستم دستمزد ماهانه 30 هزار دلاری که تقریبا معادل 110 میلیون تومان در ماه بود را دریافت کنم.

  side

وی تصریح کرد: با این وجود من چنین دستمزدی را از آنها قبول نکردم و در مقابل از آنها خواستم که نام بیمارستان خود را که به عنوان بزرگترین بیمارستان کشور بروندی فعالیت می کرد به نام مبارک امام رضا علیه السلام مزین کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از این درخواست، به من بیان شد که چنین موضوعی را باید در کابینه دولت مطرح کنیم و فردا جواب را به تو می دهیم.

عمادی گفت: فردای آن روز آمدند و گفتند که این پیشنهاد تو را قبول می کنیم و نام مبارک حضرت امام رضا علیه السلام را بر روی آن بیمارستان قرار می دهیم.

این فوق تخصص بین المللی پوست با تاکید بر اینکه باید معارف اهل بیت علیهم السلام را به دیگر مردم جهان انتقال دهیم، گفت: در این زمینه من برای اینکه جواب سوالات آنها را بدهم، شرح زندگانی و سیره امام رضا علیه السلام را برای آنها بیان کردم.

مبلغ مکتب اهل بیت علیهم السلام گفت: نکته مهم در رابطه با این کشور این بود که ما در این کشور نه رایزن فرهنگی و نه سفیر و سفارتخانه نداریم اما همین اقدام من سبب شد که در ارتباط با وضعیت حقوق بشر در ایران، این کشور عدم رعایت حقوق بشر در ایران را رد نماید.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: من به عنوان یک پزشک، سعی کردم با وجود اینکه در این کشور نه رایزن فرهنگی و نه سفارت خانه و سفیر ایران حضور ندارند، به عنوان نماینده ای از ایران و ملت آن، فرهنگ و ارزشهای کشور خود را به آنها بشناسانم.

گفتنی است دکتر عمادی در افغانستان، عراق و کشورهای دیگر نیز به عنوان پزشک بدون مرز حضور یافته و به یاری بیماران نیازمند پرداخته است.

وی یک ماه قبل به همراه یک تیم پنج نفره از پزشکان ایرانی در عراق و در نزدیکی موصل به مردم تحت ظلم فرقه آمریکایی استکباری داعش کمک رسانی نموده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علیزاده 8 فروردين 1394
از خدمات و زحمات صدیق عزیز جناب آقای دکتر عمادی صمیمانه سپاسگزارم. اجرکم عندا...
م/آ 8 فروردين 1394
اسم امام رضا ع رو بردي سردر بيمارستان، امام رضا ع تو رو بلند آوازه كنه . شير مادرت حلال جوون دعاي شيعيان و محبان اهل بيت بدرقه ي راهت/ از بابل
باباپور قائمشهر 8 فروردين 1394
درود بر دكتر عمادي عزيز كه در حرم حضرت معصومه ع هم افتخاري براي مازندراني ها بخصوص سوادكوه و قائمشهر هستند. وقتي در بنر سخنرانان حرم نام يك مازني هم بعنوان پزشك حامي مكتب أهل بيت به چشم ميخورد به مازندراني بود خود افتخار ميكنم
دوست باباپور 8 فروردين 1394
وقتي پزشك براي دين و مكتب سخن بگويد و عملش براي دين باشد بسيار اثرش از هر روش ديگر براي دين مؤثر تر است. السلام عليك يا علي ابن موسي الرضا ع
سهيل 8 فروردين 1394
ممنون از آقاي دكتر كاش ما هم بوديم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.