.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرج به مرزن آباد یکطرفه می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: ظهر فردا (جمعه) تردد خودروها از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

به گزارش شمال نیوز همایون شریفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: فردا ازساعت 12 تا سه بامداد جاده چالوس از سمت مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است و تردد وسایل نقلیه‌ای که قصد دارند از این جاده به سمت شهرهای شمالی بروند، ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: مسافرانی که از سایر جاده‌های استان و مسیرهای جایگزین برای ادامه سفر خود اطلاع ندارند، می‌توانند با دریافت رایگان نقشه‌های گردشگری از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز، مسیرهای مناسب را انتخاب کنند.

شریفی در ادامه به سایر محدودیت‌های ترافیکی در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: تردد وسایل نقلیه در مسیر کرج به مرزن آباد از ساعت 12 روزهای ‌سیزدهم و چهاردهم فروردین تا ساعت سه بامداد ممنوع است.

وی تصریح کرد:علاوه براین، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای هفتم، سیزدهم، چهاردهم فروردین تا سه بامداد روزهای بعد، از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت:‌ تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 روز دوازده فروردین از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان به منظور تخلیه بار ترافیک ممنوع است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.592 seconds.