.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون عمرانی استاندار مازندران:
دور دوم سفرهای نوروزی از شنبه آغاز می‌شود
از اوایل روز شنبه موج دوم سفرها آغاز خواهد شد و همکاران ما در مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر در آماده باش کامل قرار دارند و آمادگی ارائه خدمات به مسافران و هموطنان عزیز را خواهند داشت.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: دور دوم سفرهای نوروزی از شنبه آغاز می‌شود.
به گزارش شمال نیوز  علی نبیان در ستاد اجرایی خدمات سفر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دور نخست سفرهای نوروزی فردا به پایان می‌رسد و با وجود بارندگی‌های اخیر اما حضور مسافران در مازندران چشمگیر بوده است.
وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های مرتبط در راستای خدمت‌رسانی به مسافران با دقت و سرعت عمل می‌کنند، گفت: پلیس راهور و راهداری با توجه به وضعیت جوی در مناطق مواصلاتی حضور پررنگی دارند.
معاون عمرانی استاندار مازندران از استقرار جمعیت هلال احمر و اورژانس در  محورهای استان خبر داد و تصریح کرد: همه امکانات برای کمک‌رسانی در مواقع ضروری آماده است.
این مسئول بازدید مسافران از روستاها را یکی از نقاط قوت ستاد اجرایی خدمات سفر  مازندران عنوان کرد و ادامه داد: افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در ساری و  نوشهر با غرفه‌های فراوان  از استان‌های مختلف کشور  هم انجام شده است.
نبیان با بیان اینکه امسال دو شهرداری ساری و آمل هم کار قابل توجهی در تورهای درون‌شهری انجام دادند، افزود: در این دو شهرداری مردم برای بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی  به صورت رایگان خدمات دریافت می‌کنند.
وی همچنین به موج دوم سفرهای نوروزی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از اوایل روز شنبه موج دوم سفرها آغاز خواهد شد و  همکاران ما در مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر در آماده باش کامل قرار دارند و  آمادگی ارائه خدمات به مسافران و هموطنان عزیز را خواهند داشت.
نبیان از مسدود شدن محور هراز در شب قبل خبر داد و گفت: به همت همه مسئولان و راهداران عزیز این مشکل برطرف شده و این محور بازگشایی شده است.
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا فردا ، این محور به صورت یک طرفه از سمت تهران به شمال باز باشد و تردد انجام شود  و از فردا نیز با توجه به ترافیک محور تصمیم‌گیری لازم اتخاذ خواهد شد.
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از ترافیک روان در سایر محورهای ورودی به مازندران خبر داد و گفت: توصیه ما به مسافران عزیز حفظ آرامش و صبوری در هنگام رانندگی است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 6 فروردين 1394
صل علی محمد بوی مشائی آمد !!!!!!!!
نبییان مردی برای همه فصول
شهروند گذری 6 فروردين 1394
امروزجمعه ساعت 9 صبح از محمود آباد وارد پل ورودی آمل به کمربندی شدم بخدا خجالت کشیدم دوطرف پل پر از اشغال ازجمله خاک و..و همچنین بلوار وسط کمربندی علفهاش اصلا اصلاح نشده بود آیا از وظایف شهرداری نیست آقای سلیمانی به آن حوزه توجه دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احسان 7 فروردين 1394
جناب رییس جمهور، ما فقط خواهان رفع تبعیض بین کارکنان تحت امرتان هستیم و نیز خواستار اجرای سریع تر طرح رتبه بندی معلمان قبل از پایان سال و اعمال آن در حکم سال جاری هستیم. البته نه طرحی مانند طرح نظام هماهنگ پرداخت حقوق، که حقوق معلمان را با خودشان هماهنگ کرد و همچنین بیشتر دستگاه های دولتی خودرا از آن مستثنی کردند، و آن هایی که نتوانستند، فیش های مخفی برای پرسنل خود صادر کردند و نیز نه آن طرحی که معلمان برای رسیدن به مزایای آن، از هفت خوان رستم بگذرند، یا به جان یک دیگر بیفتند.
نا شناس 8 فروردين 1394
دکتر دوستت داریم. چشم حسود کور بشه که نمیتونه دکتر نبیان را ببینه
- 9 فروردين 1394
اقاي نبيان شما با عنوان معاونت عمراني ميبايست درخصوص مسايل عمراني وبرتريها وكاستيهاي پروزه هاي عمراني صحبت بفرماييد بويزه درخصوص مشكلات راههاي ارتباطي كه ظرفيت تردد دراين راههاانقدر پايين است كه گاهي براي عبور ازمحور فيروزكوه ياهراز ياكندوان كه بايد 3ساعت طي شود بيش از 12ساعت طول ميكشد ظرفيت درون شهرها وبين شهرهاي استان بخصوص غرب استان همه ميدانند كه چه بلايي براي مسافران است .اما جنابعالي به جاي انجام وظيفه درخصوص وظايف خودت درمورد سفر صحبت ميفرماييد كه ازوظايف ديگر مسيولين استان است .باوصف موجود استان چه راهكاري را بايد درپيش بگيرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.651 seconds.